都好耐冇打過lu!今日唔知點解又想打下wo~不過都冇咩講!kuku
今日好似係端午節啵!(唔係好記得)不過冇咩特別事做!留系屋企做乖乖仔!
今日呀~訓覺~打機~訓覺~打機~訓覺~打機~訓覺~打機~訓覺~打機~訓覺~打機
好多miss都走喇!勁唔捨得!尤其係miss潘啦!都教左我兩年喇!而且對我又唔係差!有時仲好好tim!
所以真係好唔捨得佢呀!希望佢搵到第二間好既學校教一班乖既學生!唔駛比d學生(激親)啦!
就黎考試lu!大家努力呀!考一次好既比miss潘睇啦!大家+油呀^a^