今日係2006年既最後一日..
雖然有d唔捨得..
但係..舊既唔去新既點黎呢.."
呢一年發覺自己..
好似變左好多..
連呀媽都係咁講.."
係07年..我的願望就係"""
希望..
1.可以專心聽書.."
2.成績好番d.."[[Most imp ortant thing!!]]
3.唔可以再食咁多野.."
4.唔可以喊咁多.."
5.唔可以再咁kai子.."
6.屋企人身體健康..
大家都咁健康.."
7.唔好成日"唉"!!
____________________________________________
所有的事..包括[回憶]..都過去了.."
新的一年..大家努力吧.."
|