...........................................................................
應該仲有1個星期就到christmas..
估唔到咁快到..
又可以放1個幾長的假..
考左試都成個星期..
講真..個腦真係幾攰架..
唉..最衰今次英文同h i s t考得唔係幾好..
要睇埋 m a t h s同i s啦..
中文口試..算了吧..
預左放棄..預左唔合格..
不過..try my best啦..
..............
r i k a..h a p i b i r t h d a y! !
............................................................. |