勁想打死鍾sir..
又唔知自己樣衰wor..
唔夠人串,,又要係度串人.,
節省少少啦你..正xx..
你呀,,對自己個班,,鬼死咁好,,
對我地c d e 班就咁差,,
你冇野呀,,
係出面走廊行過我地班,,
我地又唔係嘈wor..又要話我地嘈...
你冇野呀,,
你邊一隻耳聽到我地好嘈呀,.,
你個肺..真係唔想用粗口鬧你呀,,
係你逼我地架喳..正一x街,,
家下個個都好唔倨你呀,,
郁d就罰人地企,,
咁叻..你自己罰埋自己呀,,
挑你呀,,,
上你堂..都唔知你up緊d咩,,
你有冇教過書架,,mr.lee都教得好過你n倍啦,,
又唔知自己莫名奇妙..
又要係度無理取鬧..挑...
而家超唔倨你呀,,bitch!!!!
仲有呀,,你地成家人呀,,
個個都係度不知所謂..
你個女呀,,又唔知自己一d都唔串,,
又要係度串人,..你個女真係foolish 同idiot呀..
一見到佢就想打佢十幾廿巴呀..
你唔好比我見到佢tim呀,,見一獲打一獲呀,,
係d大人面前就扮哂乖咁..
係我地面前d態度就360度轉變哂,,
成個小丑咁..玩變臉呀笨..
仲有你老婆呀,,
又唔知自己係八婆..
係樓梯嘈左d姐..你就話我地..
有冇諗過..我地既感受呀,,
我地出世唔係比你鬧架,,
你邊位呀,,有咩資格鬧我呀,,
你估你係校長呀,,權力好大呀..
哎呀..我好驚呀,.
過黎打我呀笨..
不過如果你打左我or做左任何對我不利既野,,
就即係代表左你自認係idiot..
係bitch,,
鬼唔望你個班呀,,
d成績差到跌渣呀,,
算啦,,你個班點努力都唔夠我地個班勁架啦,,
叫你個班節省少少啦..
不自量力..
|