....................................................................................................................
呢排既心情..時好時壞..
但係開心總係比傷心少..
1個禮拜(唔計6.日)入面..有3日半係唔開心既..
唉..真係好好好好煩丫..>_<..
....................................................................................................................
今日係有開心有唔開心既1日..kaka..
unhappy 1.比呀sir串,,好唔倨..搞到自己唔開心..
2.書包好重..>_<..
hapi..1.見到佢..kaka..其實日日都見到佢..
只係今日特別多野講..
2.食左薯條..kaka,,
....................................................................................................................
【IS堂事件..】
CM冇帶書..我借左比佢睇..
之後呀SIR叫我地做個頁書..
跟住呀sir行埋黎..
sir::本書係唔係你架?
me::係..
sir::咁點解你唔做?
me:我有做呀..
(心諗..我不嬲都做緊架啦..我講答案佢寫喳ma..
個陣勁想打x7佢..成日屈人喎..
佢之前已經屈左呀哥好多次架啦..
而家又黎屈我..哼..
鍾xx你好野..
你呢兩堂已經足足罰左11個人企啦..
係11個人呀.,你有冇愛心架,,睇你都冇架啦,,唉..
我寧願李sir教番,,
....................................................................................................................
放學後..去了m記..
食野,,then..
去左公園玩..
今日係最早番到屋企的..
係咁..88..
.................................................................................................................... |