2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天


30th August2006 分類: 未分類

哎呀..我好眼訓丫..><

唉..邊個叫自己咁q夜訓咩..

又係今朝5點先訓..唉..

但係呢..佢今日冇講到"6點再見啦"呢句喎..

一定係做個d黑白戲啦..e..

最驚就係睇黑白戲既..

點解??恐怖lor..

><..我諗呢一世都唔會再睇黑白戲架啦..

因為太太太太太恐怖啦..><

岩岩訓醒..子程打黎..

佢問我點解ka yi要番學...

.......好無奈呢..

之後我問佢做哂功課未..

佢當然做哂啦..

佢唔似得我地..推一日得一日..係咪??

我就係啦..哈哈哈..

都係唔打啦...我要做功課啦..

加油!!!努力!!!



2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天


29th August2006 愉快 分類: 未分類

今朝5點01分先訓..

Sure啦..睇小寶呀ma..

睇到5點..之後就冇野睇啦..

佢話"6點鐘再見啦"....勁無奈lor..

之後走左去訓覺..

本來1點起身..

推下..2點鐘起身..

推下推下..就3點鐘lu..

哈哈..我真係好懶訓丫!!

今日要做d閱讀札記..

做多少少國情..咁都ok啦..

哈..



2006 年 8 月 28 日  星期一   晴天


28 th August2006 愉快 分類: 未分類

估唔到琴日4點先訓..

今日竟然會12點鐘起左身..=.="

之後..我表妹過黎游水..

咁未落去..接佢同佢個fd..

好令女丫..佢地兩個都係.,

有d自卑..><..

陪佢地去OK食野..

食完..帶佢地去SSC..

我表妹要買野呀ma..

買完就送佢地去泳池,,

之後我就閃人啦..

哈..

-----6:35-------

我估佢地都游完啦..

咁就打比佢..=.=”

唔通既..

真係比佢激死我..

點知呀..佢冇啦啦打黎..

話佢擋失路呀..=.="

真係好無奈..

好采我家姐話佢知點搭車喳..

諗落真係有d好笑..

哈哈哈..



wingin30118
暱稱: `` BuT子...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
b-Day!
新的一年..=]
2007-11-14
22'07'07
10`4`07*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
my xanga*
jodith.xan...
Kasumi  Xanga
s士打.xanga
我們的,....留言板...
表妹留言板,,,
楚鈴..xanga
SONG*
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容