2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天


做會員啦!!! 愉快 分類: 未分類

http://crazycirl.3forum.hk/index.php

各位令仔令女..

唔該大家做個會員丫..

plz!!..

唔該你啦!!..

知冇??

乖啦..

 



4 th september 2006 愉快 分類: 未分類

嘩嘩嘩..

今日係第1日正式番學..

約左子程7:40惠康等..

點知等左勁耐都唔見佢..

之後唯有自己番學複檢啦..

前面排隊咁q多人..

等左5分鐘到先到我..

之後見到子程係隊尾..

第1次早讀..

Miss Tang掛住講d唔知咩..

又講左成個早讀..

冇啦冇啦..就咁就冇左個早讀啦..

第1堂..Chin,,

Miss Tang話一定要教書..

咁都幾留心的..!!

第2堂..Music..

死啦..買左舊書..

我頂..佢唔比用舊書喎..

妖..又唔早d響喎..

買左先講..算..

不過我都冇帶頌讚..呵

唉..又要買過..

唱埋d我勁唔据既歌..

算,,之後同mama一齊去問黃sir野..

都係冇結果..知道佢想留住我..

個band冇horn呀ma..

哼..我係唔會上你計既..

呵..呵..呵,,我又唔係唔知自己吹得咁差既..

連呀嬋都係咁講..

Recess之後..

到左我最驚個3堂..

2堂Eng..1堂Hist..

Eng,,個Miss好搞笑..

但係都好驚..哈./.

乜都驚一餐..kaka..

Hist啦..

好驚丫..><..

真係好驚..唔係講假..

林sir好惡呀..

幾咁唔容易先至過左呢3堂..

我諗..以後最驚都係上DayA啦..

放lunch...同曉妮..Niko..2wai..kasumi..

Justin冇啦應該..哈..

放左lunch..上I.S堂..

好悶..不過可以同mama做鄰居,,

成日同佢傾..^^,,

我地個組有suki..wing..chi man,,& me..

3女1男..真慘..我指係chiman..

得佢1個男仔..

2堂..好快就過去啦..

都左我最期待既第8堂..

因為我可以調位..

不過好失望..><..

我唔要同個肥仔坐呀..><..

算了..已成定局..><..

但係佢就離我好遠..><..

wing同高佬做左班長..

哈..財政照舊..

功課大使就..陳賀文+seven做..

而2D既糾察呢..就係我地既..

令仔表弟..令女Mickey..

要守洗手間..真係慘..

放學了..

同mama去Music  Room搵黃sir..

yes!!有得彈木吉他..

我同mama一齊參加!!

yeah!!..有兩個好處..

第1..唔洗對住個Miss..

第2..對我地班既音樂比賽好有幫助!!

hehe..我愛你呀!!

之後同mama&kasumi去7仔,,

食左一杯雪糕..飲左1杯野..

傾左1陣..mama就走先..

我地去左m記..

我心諗..陳兆康一定要係度..陳兆康一定要係度..咁樣..

點解??因為佢爭我1包大薯條..呵呵呵..

做功課..做到6點1..番home..

就係咁//

我諗..今日一定係最長最長既一篇日記呢!!

 



2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天


2006-09-03 分類: 未分類

打日記..打日記..

今日包埋我琴日未包好既書..

聽日就正式上堂啦..

好緊張丫..><..



wingin30118
暱稱: `` BuT子...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
b-Day!
新的一年..=]
2007-11-14
22'07'07
10`4`07*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
my xanga*
jodith.xan...
Kasumi  Xanga
s士打.xanga
我們的,....留言板...
表妹留言板,,,
楚鈴..xanga
SONG*
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容