嘩嘩嘩..
今日係第1日正式番學..
約左子程7:40惠康等..
點知等左勁耐都唔見佢..
之後唯有自己番學複檢啦..
前面排隊咁q多人..
等左5分鐘到先到我..
之後見到子程係隊尾..
第1次早讀..
Miss Tang掛住講d唔知咩..
又講左成個早讀..
冇啦冇啦..就咁就冇左個早讀啦..
第1堂..Chin,,
Miss Tang話一定要教書..
咁都幾留心的..!!
第2堂..Music..
死啦..買左舊書..
我頂..佢唔比用舊書喎..
妖..又唔早d響喎..
買左先講..算..
不過我都冇帶頌讚..呵
唉..又要買過..
唱埋d我勁唔据既歌..
算,,之後同mama一齊去問黃sir野..
都係冇結果..知道佢想留住我..
個band冇horn呀ma..
哼..我係唔會上你計既..
呵..呵..呵,,我又唔係唔知自己吹得咁差既..
連呀嬋都係咁講..
Recess之後..
到左我最驚個3堂..
2堂Eng..1堂Hist..
Eng,,個Miss好搞笑..
但係都好驚..哈./.
乜都驚一餐..kaka..
Hist啦..
好驚丫..><..
真係好驚..唔係講假..
林sir好惡呀..
幾咁唔容易先至過左呢3堂..
我諗..以後最驚都係上DayA啦..
放lunch...同曉妮..Niko..2wai..kasumi..
Justin冇啦應該..哈..
放左lunch..上I.S堂..
好悶..不過可以同mama做鄰居,,
成日同佢傾..^^,,
我地個組有suki..wing..chi man,,& me..
3女1男..真慘..我指係chiman..
得佢1個男仔..
2堂..好快就過去啦..
都左我最期待既第8堂..
因為我可以調位..
不過好失望..><..
我唔要同個肥仔坐呀..><..
算了..已成定局..><..
但係佢就離我好遠..><..
wing同高佬做左班長..
哈..財政照舊..
功課大使就..陳賀文+seven做..
而2D既糾察呢..就係我地既..
令仔表弟..令女Mickey..
要守洗手間..真係慘..
放學了..
同mama去Music Room搵黃sir..
yes!!有得彈木吉他..
我同mama一齊參加!!
yeah!!..有兩個好處..
第1..唔洗對住個Miss..
第2..對我地班既音樂比賽好有幫助!!
hehe..我愛你呀!!
之後同mama&kasumi去7仔,,
食左一杯雪糕..飲左1杯野..
傾左1陣..mama就走先..
我地去左m記..
我心諗..陳兆康一定要係度..陳兆康一定要係度..咁樣..
點解??因為佢爭我1包大薯條..呵呵呵..
做功課..做到6點1..番home..
就係咁//
我諗..今日一定係最長最長既一篇日記呢!!
|