2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天


2nd september 2006 愉快 分類: 未分類

今日係我呀媽生日..

hapi bithday!!..

講番今日d野先..

今日呀媽番大陸玩..

佢幫我上左台..

peoples..

想知問我..哈

今日要包哂d書書..

唔講啦..



2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


開學日.. 愉快 分類: 未分類

唉..今日雖然番學..

但係黑仔到死..

番到學校..

比人捉裙短..我頂..

有咩咁短丫..一定過"失頭"啦..

妖..x街..

之後..要咩..升旗禮喎..

熱到死..又唔比我地上去..

又要d人點哂名先好上去..

又唔知點解d人硬係點咁q耐..

妖..企左勁Q耐先比人上去..

上到去啦..又要聽個校長講廢話..

算數..上到去..

勁開心..見到Miss Tang..

好采都係佢做我地班主任..^^

但係eng轉左..

我一定要做到H.E既科長..

一係我做..一係子程做..我諗子程大機會d,,

始終佢都係同Miss Wong Fd   D...

放左學之後..同MaMa同埋謝梓軒一齊去搵黃sir,,

傾退出d野..

佢話我吹得好..我一d都唔覺..

其實我覺得佢只係我留係管樂..

因為管樂冇一個係吹horn既..

我諗就係..但係唔知..

如果我真係入番..

我就一定要入番低管lor..

唔係佢唔比我升..係我自己唔想升姐..

之後走人啦..

就去m記搵香香..

之後同香香同kasumi睇鬼戲..

一d都唔恐怖lor..

唉..睇埋keroro先走..

總之丫..今日勁想打人lor..><..

 



2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天


31st August2006 愉快 分類: 未分類

現在既時間係..

5點08分..

哈哈..

今日又追劇啦.."小寶"實在太好睇啦..

可惜..聽日冇得追..

因為要番學啦..唔可以再咁夜訓,,

今日多左個人陪我睇..

就係我個令令表妹啦..

今日我一定會影到..由天黑到天光既相..

!!!!我要加油!!

難得我做哂功課...這是真的!!

諗住今日訓完教之後同佢去游水..

好期待丫!!可以見到我表妹既水著look..

真係人生一大樂事...!!

而家開始有d想打書面語..哈..

暫時..書面+口語啦..!!

真係好開心丫..

原來做哂功課既感覺係咁好的..

以後我一定早d做哂功課...

不過我知道這是不可能的事..!!

><..一陣有好相睇,.,,^^

去我xanga睇啦,,

----------14:15--------

聽日就番學啦..好緊張..

諗番起..

升F.1個時都係咁..

眨下眼..我就升F.2啦..

唔洗比人話Form1仔..

唔洗再行4層..

但係比我..我都想行番4層..

點解??係因為4樓始終都方便過2樓..

去library唔洗上..淨係落..

但係升上f2..就要行多一層..

去lab..要行多3層..

係3層丫..><

如果可以..我真係想讀多一年f1

但係人總要進步..所以..

冇可能的!!不要再想..

可以讀多年f1..

咁就講多左一堆廢話..

><..



wingin30118
暱稱: `` BuT子...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
b-Day!
新的一年..=]
2007-11-14
22'07'07
10`4`07*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
my xanga*
jodith.xan...
Kasumi  Xanga
s士打.xanga
我們的,....留言板...
表妹留言板,,,
楚鈴..xanga
SONG*
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容