2006 年 9 月 2 日 星期六  |
2nd september 2006  |
分類: 未分類 |
今日係我呀媽生日..
hapi bithday!!..
講番今日d野先..
今日呀媽番大陸玩..
佢幫我上左台..
peoples..
想知問我..哈
今日要包哂d書書..
唔講啦..
|
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
開學日..  |
分類: 未分類 |
唉..今日雖然番學..
但係黑仔到死..
番到學校..
比人捉裙短..我頂..
有咩咁短丫..一定過"失頭"啦..
妖..x街..
之後..要咩..升旗禮喎..
熱到死..又唔比我地上去..
又要d人點哂名先好上去..
又唔知點解d人硬係點咁q耐..
妖..企左勁Q耐先比人上去..
上到去啦..又要聽個校長講廢話..
算數..上到去..
勁開心..見到Miss Tang..
好采都係佢做我地班主任..^^
但係eng轉左..
我一定要做到H.E既科長..
一係我做..一係子程做..我諗子程大機會d,,
始終佢都係同Miss Wong Fd D...
放左學之後..同MaMa同埋謝梓軒一齊去搵黃sir,,
傾退出d野..
佢話我吹得好..我一d都唔覺..
其實我覺得佢只係我留係管樂..
因為管樂冇一個係吹horn既..
我諗就係..但係唔知..
如果我真係入番..
我就一定要入番低管lor..
唔係佢唔比我升..係我自己唔想升姐..
之後走人啦..
就去m記搵香香..
之後同香香同kasumi睇鬼戲..
一d都唔恐怖lor..
唉..睇埋keroro先走..
總之丫..今日勁想打人lor..><..
|
2006 年 8 月 31 日 星期四  |
31st August2006  |
分類: 未分類 |
現在既時間係..
5點08分..
哈哈..
今日又追劇啦.."小寶"實在太好睇啦..
可惜..聽日冇得追..
因為要番學啦..唔可以再咁夜訓,,
今日多左個人陪我睇..
就係我個令令表妹啦..
今日我一定會影到..由天黑到天光既相..
!!!!我要加油!!
難得我做哂功課...這是真的!!
諗住今日訓完教之後同佢去游水..
好期待丫!!可以見到我表妹既水著look..
真係人生一大樂事...!!
而家開始有d想打書面語..哈..
暫時..書面+口語啦..!!
真係好開心丫..
原來做哂功課既感覺係咁好的..
以後我一定早d做哂功課...
不過我知道這是不可能的事..!!
><..一陣有好相睇,.,,^^
去我xanga睇啦,,
----------14:15--------
聽日就番學啦..好緊張..
諗番起..
升F.1個時都係咁..
眨下眼..我就升F.2啦..
唔洗比人話Form1仔..
唔洗再行4層..
但係比我..我都想行番4層..
點解??係因為4樓始終都方便過2樓..
去library唔洗上..淨係落..
但係升上f2..就要行多一層..
去lab..要行多3層..
係3層丫..><
如果可以..我真係想讀多一年f1
但係人總要進步..所以..
冇可能的!!不要再想..
可以讀多年f1..
咁就講多左一堆廢話..
><.. |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 123 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|