2006 年 8 月 22 日  星期二   晴天


22st August2006 愉快 分類: 未分類

Today..好悶..

好白痴..今日3點先起身..

O..my..god..

起左身..比人叫左去做暑期作業..

真係做左..中文..

都ok既..淨番10既頁..

呵..算了..



Qestion 愉快 分類: 未分類

比s士打Tag中的

The Game Of << 10 + 1 + 9 >> rules :
10 : 列出 10 樣最想實現的事
+1 : 除了要回應前者的問題外,
還要加多自己的一個問題問別人
+9 : 玩完呢個遊戲,
要再send比9個人玩
還要到這9個人的xanga留個­個人同你講我X你(已被我刪除, 廢事連累其他人啦~)
(鐘意邊個果D問題要認真答. NO自己NO屋企人!)


第一樣最想實現的事:        

唔洗做功課..呵

第二樣最想實現的事:

番學..d老師唔理我地,,

第三樣最想實現的事:

我家姐唔好成日開大個喇叭聽歌..

第四樣最想實現的事:

同"佢"一齊..哈

第五樣最想實現的事:

有錢..$$

第六樣最想實現的事:

番學only玩..係就好啦

第七樣最想實現的事:

我要新電話!!!!

第八樣最想實現的事:

買好多3..

第九樣最想實現的事:

I.S同MATHS D成績好番DD..

第十樣最想實現的事:

希望心想事成..哈哈哈


斯妹問:你地覺得我係個點既人XP"
答:  唔知..

Hazel問:你地大個想做D咩呀?
答:   同d FD子一齊住..XD     
                             
kasin問:點樣既人先會打動你個心?
答:   睇情況啦..

Ting 問:有冇呃過最好既朋友?
答:   應該就有既..XDD

emily問:邊一個人令到你最傷心?
答:   自己問我啦..

FAy*問:有無興趣一齊打劫匯豐?
答:   冇興趣..比人捉左未死得..呵

TASHA*問...俾好友出賣會點呢*
答:   我d FD子應該唔會出賣我既..

SIU pui`問:邊個係同你玩得最癲的朋友?!
答:  呢個問題要諗下..XD

琪問:你E家最愛邊個?
答:  唔係你就得啦..XP

MIYAKO* :] 問: 你GE理想對象系點?`
答:  對我好..個樣OK..D成績OK..就得啦..

Catherine問: 你清楚自己現在愛的是誰嗎?
答:   Sure清楚啦..

S!U Q*問:: 我白唔白癡呀A-A??
答:   你問得呢條問題..就一定好白痴..哈

CH!NG問: 你中意果個人叫咩名?!
答:   點解要講你知..個個都知架啦..

ANGELA問: 如果可以時光倒流,,你會返去幾時??
答:    Primary School..哈

彭彭問: 你地覺得我係咪好傻??
答:  幾架..哈

子峰問:我人品點??
答:   唔識你..=.="

TISSUE問:你既另一半要去外國讀書喇,你會點?
答:   我會同佢講..你走啦..88..xd

LYLANGIE問: 想0係邊度結婚?
答: 唔知..=.="

玉琪問:想幾時結婚?
答:  而家先升F.2...

jolin問:你覺得你邊忽靚?
答:  冇一忽令..

Nancy問:最鍾意邊個 ?
答:  關你咩事呀..8掛

Mary 問: 邊個同你最知己呀??
答:  Karen子.Kasumi..貓貓..呀Wing

Irene問 :你最憎bin個??
答:  講唔哂..=.="

DONDON問 :你最想識到邊個??
答:  冇..

山B問:平生以黎你覺得最好笑既事情/笑話/經歷??XD''
答:  Forget左..

chusan問:中意白天定黑夜?
答:   朝頭早..

TAMSUM`問:你暗戀/明戀o個個人叫咩名?
答:   唔係你就得//

MAN*問:俾個願望你,你會做咩?!
答:   我要個個願望都實現..呵

傻瓜*VICKI`問你::::::你會選擇被愛定去愛人?  x)
答:   兩樣都想..

NETTE:::::::::問『中2做TB/TBG』冇得唔知or 2樣都唔做
答:   TBG

sm*}}  問"::        會岐視tb/tbg ma?!
答:   No..

KWAN問:你愛我嗎=]?
答:   愛你個頭..

KOBE問  : 如果你同你個好朋友都中意同一條仔..而果條仔又中意你個好朋友..你會讓俾佢嗎??!
答:   會掛..睇下自己愛得佢深唔深啦..

紙巾問 : 你相信天長地久嗎?!
答:   我信架..

KOEY問:::食左飯未牙?!
答:   食左啦..

winG問*你b-daY幾時-0-
答:Birthday??1.18

kai寶:你最鍾意邊個歌星ar?
答:  冇乜..

Fifi:  我想訓覺喇! 你想唔想??
答:  少少啦..好夜啦..

  


TAG**

貓貓..Kasumi..Karen..Kam Shing兄..唔到tim..諗到先打番啦..哈

 

vvvvvvvvvvvvvv下面仲有架vvvvvvvvvvvvv

又比s士打TAG左..

個人資料
.﹒•°∴°﹒°.﹒•°∴°.﹒•°∴°.﹒•°∴°﹒°.﹒•°
真名:::畢穎妍
網名:::呀But

花名:::呀But子
英文名:::But
年齡:::13
生日:::1月18
性別:::Girl

我的最愛♡
.﹒•°∴°﹒°.﹒•°∴°.﹒•°∴°.﹒•°∴°﹒°.﹒•°
顏色:::黑色,白色..粉色系列..
明星:::冇乜
歌曲:::好多架..
劇集:::冇
食物:::Chocolate
令女:::大把
帥哥:::冇

我的最不愛♥
.﹒•°∴°﹒°.﹒•°∴°.﹒•°∴°.﹒•°∴°﹒°.﹒•°
顏色:::冇乜
明星:::好多
食物:::Meet

我的習慣
.﹒•°∴°﹒°.﹒•°∴°.﹒•°∴°.﹒•°∴°﹒°.﹒•°
口頭禪:::唔知..

牌子::: 冇
Tag** 同上啦




2006 年 8 月 21 日  星期一   晴天


21st August2006 愉快 分類: 未分類

今日好開心丫..

同班小學fd一齊去踩冰..又一城呀..

勁好玩lor..如果你識既話..哈

我都仆過好多次街..哈哈..好痛丫..><

而家都未痛完tim呀..fuck you..

之後就去hollywood(唔知有冇串錯)個度..

影貼紙相..哈哈..遲d比你地睇..

勁正lor..哈..

死啦.死啦..未做過暑期作業丫..

死得啦..

 

 



wingin30118
暱稱: `` BuT子...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
b-Day!
新的一年..=]
2007-11-14
22'07'07
10`4`07*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
my xanga*
jodith.xan...
Kasumi  Xanga
s士打.xanga
我們的,....留言板...
表妹留言板,,,
楚鈴..xanga
SONG*
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容