頭先終於都番到屋企,,
那種感覺真的是很寂寞..><..
今日係最早番到屋企的一日..
而家上堂既野..都冇乜野好講..
-----放學後..-----
抄完maths..諗住幫呀媽做野..
但係佢叫我..林bitch..冇10分鐘都唔可以入214..
我知道呀媽係好唔開心..但係都唔洗咁呀..><.
係出面..一d都唔好受..
感受到冇人理既感覺..
其實我喊左..得tsz lam關心下我,,
thz!!!
跟住真係好唔開心..好似我真係做錯哂野咁..
上左library,,借左本書..
再上番library..
去左最角落個個位..x左..><
之後比曉妮見到,,唉..
佢就話比ashley知..
點知ashley真係黎左..
叫我上番去..
之後xxxxxxxx.,
xxxxxxxx..不能詳盡..
最後ashley走先..
淨番..我..鍾少..ceci..煒菁..錚怡..
5丁友..做到6點..
走人..
就係咁..唔開心的一天..
就咁就過左lu.. |