哈哈哈..
岩岩番到屋企..
沖埋個涼....食埋個飯..
錯..係食緊..
一面打日記...一面食飯..呵.
一心二用呢..
講番今日d野先..
第1 & 2堂..chin..
勁超爆爆爆爆爆悶呀..勁想訓教豬..
最後都頂得順..呵..
yes!!!小息了..^^..
great..!!I love recess!!
嘩..難得有得抖下..就緊係去圖書館啦..
-------------宣傳時間-----------------
順便同圖書館賣下廣告..
各位同學..
如果你地仲未有心水既學會..
就快d黎圖書館報名啦..
圖書館有好多活動架....好似..舊年咁..
聖誕節個時..有個火鍋party...又有得抽獎喎..
好多人都有好掂既禮物架..
咁正 ..你仲唔快d參加圖書館學會?!..
-----------宣傳完畢-----------
唔唔..講番d野先..
recess過後..
到左maths..
呀sir呢堂好搞笑耶..
哈哈哈..
咁就過左1堂啦..
之後就到左我最期待既H.E啦..
I love H.E very much!!kaka..
跟住講左成堂書..=.="
lunch..
also食lunch..
kaka..講廢話啦你..
eng..2堂..
做左好多野..
P.T.H..
呀SIR痴線架..
死都唔比人走..挑..
算了..
跟住also做壁報..
also冇乜進展bor..
only畫左dd圖姐.
7:15番到home.
就係咁啦..
冇睇我琴日篇既話..
今日一定要睇呀..好精彩架bor...!!!
88 |