2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天


14th september 2006 愉快 分類: 未分類

今日also上堂..落堂..

上堂..落堂..上堂..落堂..

上完又落..落完又上..

唉..真係悶死人啦..

><..

好唔容易咁先至上完哂d堂..

最期待的放學..

also去做壁報,,

可以同你講..

我覺得係冇做過野的..

算了吧..做唔做都冇乜關係,,

dd人都唔在乎..算..

It    doesn‘t    matter..

我愛上了你..和他..



2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天


12th september 2006 愉快 分類: 未分類

講真,,

我今日真係唔多想去打日記lor,,

點解..?!

!因為我好好好好好好眼訓呀,,

呀媽又唔比訓教,,><..

一係唔打..一係就一陣先打..

係咁啦..

--------幾分鐘後---------

最後決定..都係打啦..唉..

真無奈..=.="

白痴左..

also放學後去做壁報..

其實就做壁報..但係就係度做功課..

呢..d人lor..你知邊個架啦..

一係做功課,.一係嘈住哂....

一係唔做野..唉..

真係慘..我講梗ashley..

佢一個人應付哂我地咁多個..

真係應該頒個"最刻苦耐勞獎"比佢啦!!!!

哈哈哈..但係我地最多都只可以..

大家齊心協力..win埋個壁報..

咁就可以報答到佢架啦..kaka..

另外..諗住去林bitch 屋企..

比番d功課佢..點知..陳bitch"魚"左一次,,

之後數清楚之後..就上多一次..

但係..佢好似唔係屋企..

omg..唉..白行一轉了..

之後同佢地兩個..我..陳bitch,,ashley..

一齊去左m記食野.,

ashley請..thx呀媽,,kaka..

好啦..係咁..see you..



2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天


11th september 2006 愉快 分類: 未分類

哈哈哈..

岩岩番到屋企..

沖埋個涼....食埋個飯..

錯..係食緊..

一面打日記...一面食飯..呵.

一心二用呢..

講番今日d野先..

第1 & 2堂..chin..

勁超爆爆爆爆爆悶呀..勁想訓教豬..

最後都頂得順..呵..

yes!!!小息了..^^..

great..!!I love recess!!

嘩..難得有得抖下..就緊係去圖書館啦..

-------------宣傳時間-----------------

順便同圖書館賣下廣告..

各位同學..

如果你地仲未有心水既學會..

就快d黎圖書館報名啦..

圖書館有好多活動架....好似..舊年咁..

聖誕節個時..有個火鍋party...又有得抽獎喎..

好多人都有好掂既禮物架..

咁正 ..你仲唔快d參加圖書館學會?!..

-----------宣傳完畢-----------

唔唔..講番d野先..

recess過後..

到左maths..

呀sir呢堂好搞笑耶..

哈哈哈..

咁就過左1堂啦..

之後就到左我最期待既H.E啦..

I love H.E very much!!kaka..

跟住講左成堂書..=.="

lunch..

also食lunch..

kaka..講廢話啦你..

eng..2堂..

做左好多野..

P.T.H..

呀SIR痴線架..

死都唔比人走..挑..

算了..

跟住also做壁報..

also冇乜進展bor..

only畫左dd圖姐.

7:15番到home.

就係咁啦..

 

冇睇我琴日篇既話..

今日一定要睇呀..好精彩架bor...!!!

88



wingin30118
暱稱: `` BuT子...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
b-Day!
新的一年..=]
2007-11-14
22'07'07
10`4`07*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
my xanga*
jodith.xan...
Kasumi  Xanga
s士打.xanga
我們的,....留言板...
表妹留言板,,,
楚鈴..xanga
SONG*
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容