話咁快就到左暑假最後兩個星期..
真係好好好好唔捨得..><
我要加油..!!做埋d暑期作業..
仲有國情..暑期作業既數學..閱讀札記..
so many..O..my god..
I want to die..真係慘..
kasumi就好啦..有答案..
其實佢琴日都幫左我好多架啦..教我做中文..
中文淨番2頁..英文仲有一篇作文..
數學冇做過..><..要快d啦,,
如果唔係..遲d就冇得玩架啦..><..
我一定要玩埋呢幾日丫..!!
而家日日都係訓完就食..食完又訓..哈,,
真係識享受..訓哂d時間,,
浪費哂..唉..
真係丫..估唔到自己係一個咁浪費時間既人..
估唔到我係d咁既人..真係失敗..!!
---------講番上大陸d野-------
發覺大陸d質素真係冇hk咁好..
好似..大陸d洗手間咁..有d要比tips..又唔clean喎..
上面d人既market..都係好唔clean既..
d西瓜呀..木瓜呀..砍開哂既..好唔衛生..
hk就冇乜呢d事出現..哈..
所以話hk係好好多既..
我愛香港丫!!
-----------------琴日d相相..------------------

得一張喳...
 
|