2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天


25TH August2006 愉快 分類: 未分類

今日去左游水水..

游水之前睇左隻一碟..

之後夠鐘..

去左ssc點知落大雨..唉..

之後約左雷仔2:30係旋轉木馬等..

佢黎左之後..點知仲落緊雨..

咁就去左圖書館hey下..

3點到啦..就入到場lu..

真係好玩..不過我大部分時間都係行..

因為好驚..呵..

見到ken chan..勁7..

嘩哈哈..點知雷xx又同佢地玩..所以佢地就一齊7啦..哈哈

之後..去左玩滑梯..原來最低個條就最恐怖..

玩左藍色同紅色only..我真係有玩架..

係d人唔信我姐..唔信就唔好信..

我唔稀罕你信..有kasumi信我就得啦..

之後ken chan佢地走左..

好野..!!冇左佢地係到..玩得都開心d..嘩哈哈..

之後係1.2米池見到鍾燕珊..真lucky..

同佢一齊玩..

之後見到個..個波勁大大大大大既女孩子..

同一個男仔一齊..wow..

kasumi逗佢地一齊玩撥水..

勁白痴呢!!

之後我地一直跟住佢地..

鍾燕珊話見到個男仔想摸個女仔個波喎..

嘩..咁都比我睇唔到..真失望..

但係都好..之後又見到佢地kiss..

kiss呀..wow..

個男仔成日揹住個女仔..

差唔多..騎埋博頭啦..o my god..

之後算啦..唔想跟..去左bb池玩..

我同kasumi去左買fishball食..

6蚊8粒..哈..

再玩過..都係bb池..

玩多一陣..6:15..我地走先..

鍾燕珊佢同佢呀妹就遲d走..

then..去左ssc行陣..

差唔多8點就番屋企lu..

成日就係咁..



2006 年 8 月 24 日  星期四   晴天


24TH August2006 分類: 未分類

今日做左少少數學..

都算好啦..一陣做多少少..

之後睇電視..

琴日睇埋小寶所以先咁夜訓,,5點呀..

今日唔會lu..

因為我聽日要swim..

so..要早d訓..

but點都要睇埋倩女..大結局呀..!!

唔可以唔睇,,

彊3又做完喎..唉..

死啦..而家唔知係唔係真係鍾意佢..

可能我已經..或者..鍾意左第2個..

注意!!係或者!!

 



2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天


23rd August2006 愉快 分類: 未分類

  話咁快就到左暑假最後兩個星期..

    真係好好好好唔捨得..><

 我要加油..!!做埋d暑期作業..

      仲有國情..暑期作業既數學..閱讀札記..

so many..O..my god..

 I want to die..真係慘..

kasumi就好啦..有答案..

    其實佢琴日都幫左我好多架啦..教我做中文..

  中文淨番2頁..英文仲有一篇作文..

   數學冇做過..><..要快d啦,,

 如果唔係..遲d就冇得玩架啦..><..

    我一定要玩埋呢幾日丫..!!

而家日日都係訓完就食..食完又訓..哈,,

          真係識享受..訓哂d時間,,

 浪費哂..唉..

真係丫..估唔到自己係一個咁浪費時間既人..

  估唔到我係d咁既人..真係失敗..!!

---------講番上大陸d野-------

發覺大陸d質素真係冇hk咁好..

好似..大陸d洗手間咁..有d要比tips..又唔clean喎..

上面d人既market..都係好唔clean既..

d西瓜呀..木瓜呀..砍開哂既..好唔衛生..

hk就冇乜呢d事出現..哈..

所以話hk係好好多既..

我愛香港丫!!

-----------------琴日d相相..------------------

得一張喳...

 

 

 

 

   

 



wingin30118
暱稱: `` BuT子...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
b-Day!
新的一年..=]
2007-11-14
22'07'07
10`4`07*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
my xanga*
jodith.xan...
Kasumi  Xanga
s士打.xanga
我們的,....留言板...
表妹留言板,,,
楚鈴..xanga
SONG*
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容