唉..今日1點走左去M記抄暑期作業..
不過見到KEN CHAN 真係唔好采..佢同一個勁超矮既人食野..
可能仲矮過表弟..=.=..嘩哈哈
抄左中文先..抄哂..作文個D自己做..
之後抄Maths..easy..我自己都有答案啦..
eng..仲easy..only抄P.5..
好野..我最快..YEAH!!係唔係好叻呢..
KASUMI抄完之後..我同佢出去行下..
跟住再番M記..睇下佢地抄完未..
再等埋佢地去COPY..走人..
送KASUMI番學校,,&睇下Library有冇開..
點知有開..跟住番左home..
應誠左kasumi..諗住一陣番學校..
但係冇番,.
sorry!!!
頭先見到..我隻mero變左樣啦..好得意丫..
你地想睇既話..就去我日記最底啦..
今日訓到12:15先起身..
嘩哈哈..一日比一日早..
係唔係好乖呢..嘩哈哈..
3點約左kasumi..
1.拎書書..
2.去食野..
3.去賣書..4本..$40
4.賣完..去行街..點知比我見到謝梓軒家姐..真黑仔..
5.之後就去番黃金屋,,都冇收穫..><
番home lu..
一陣應該去MK..
買左件褸..令令的..$30
今日都成1點先起到身..
原因係我呀媽叫我起身食生日cake,,當然唔係我生日啦..
好好味架..^^..食淨半個..^^..
食完野仲要我洗野,,而我家姐就..訓教..=.=.”算..
之後..kasumi上左黎..拎$$..幫我買書書..
好悶丫..唔想做埋d暑期作業..電腦又冇野好玩,,
得msn..><..一個字..悶..
仲有..今日係我表妹JOIN比賽既日子..我祝佢..
比賽成功!!!