唉.. 好攰丫..
今日成日又係係圖書館..
今朝番去個陣,,見到JoDiTh..咁就一齊行啦,,
見到suki&ka yi..就一齊上左library..
係咁排書..而家真係見到d數字都頭暈丫..><
好唔容易就放lunch啦..唉..
chi ling就番左屋企..
我同suki..jodith佢地..一齊去左m記..
買完野食就番學校食..食完lu..
我就上左去library先..哈哈..(早d上去..有野食..)
跟住chi ling又番左黎..
連個個死人李俊朗<<-佢個名--(向左走向右走&handsome)都番左黎..
早唔番,,遲唔番..而家先黎番,,哼,,
跟住就開始做野啦,,
呀sir就叫我遞書比handsome..
..佢痴線架..整到我隻手都損哂..><x1000000
一係就界親..一係就損哂..仲有隻腳丫..都損左..><x1000000
好采聽日miss請食飯丫..HaPpY x100..
嘩哈哈..yeah,,
好慘丫..><今日呀sir講比我知..
我I.S唔合格丫..><x100000000000000000000000
不過我都遇左啦..算啦..唉...


|