打日記既時間又到啦..
今日比我家姐嘈醒左..唉..日日都比佢咁嘈我法..仲洗訓既..
起左身之後..當然係洗面同刷牙啦..
之後我呀媽整左野食比我..佢就出左去lu..
家姐開左冷氣..正丫..咁我就一路睇電視..一路嘆冷氣..
YEAH..之後我丫媽番左屋企..
><冇得嘆冷氣啦..><唔制丫..
算..番左入房..睇小說..岩岩睇完本”悠長的背影”..都幾好睇架..
本小說係講作者對愛情既觀感..我覺得佢都講得幾岩..
得閒去學校圖書館借丫..kaka,,〕
係咁先..see you..
沒有風 雲以為自己可以慢慢移動 沒有你 我以為世界照常轉動 直到光 照不進我那半隱居的窗口 直到愛 叫醒我隱藏起來的脆弱 其實我愛著你 只是我騙自己 我要的世界 原來 在你眼裡 其實我抗拒你 卻找到更多的証明 那乾了的淚 原來 在你眼裡 轉了彎 河以為就能找到那面大海 走的遠 我以為只有這雙腳會酸 直到雨 告訴我一個人撐傘的孤單 直到愛 推倒了在我面前的勇敢 其實我愛著你 只是我騙自己 我要的世界 倒映 在你眼裡 其實我抗拒你 卻找到更多的証明 那乾了的淚 原來 在你眼裡 愛著你 我懂了不再騙自己 那明天的我 正在 等你 相遇
起左身..睇埋林詠琛個本"歌中消失"...好正丫...
之後我表弟黎左..
我地去左琴日個間酒樓食野..好味..kaka
之後佢地上左我屋企..睇左佢地去x士..仲有日本Disneyland同hk disneyland個d片段..
好正架..落雪丫..d雪成幾寸厚丫..好想去玩下..
之後表弟就玩電腦..我就睇電視..kaka..
佢頭先先岩岩走左..
我唔打啦..see you