7/7*旅行日..今次去石澳..
基本上都係好開心既,,^^
一去到..好似落左毛毛雨..不過唔緊要,,好玩就得啦..
跟住我同錚怡佢地就跟住mama佢地去bbq..
好玩丫!!落好大雨丫..
mama同曉妮都唔肯租’姐’..所以我地唯有淋雨下啦..
^^..因為真係大雨得濟..所以就迫不得已咁去租’姐’..20蚊一把丫..
我出左10蚊..租左兩把’姐’..40蚊..好lu..終於唔洗淋雨啦..
不過都死啦..有d地方都係姐唔到..要靠其他’姐’先至冇咁濕..
但係PKY就慘d..佢濕哂丫!!真係仲慘過沖涼..最慘係冇得換3..
淋完雨就好似沖完涼咁..濕哂..><..最慘就係背脊濕..凍死我啦..><
好采..最後都冇咁大雨啦..^^..心情自然都會好番d啦..
跟住就開始燒野食啦..我地only燒左d丸同腸黎食..
d雞翼就等遲d冇雨個陣先燒..
冇雨lu..好野!跟住食左d野..
因為好熱同好濕..所以就洗一洗個頭..好舒服丫!
跟住..去左沙灘玩水水..哈哈..隻腳好多沙丫..><
又要洗腳啦..><..好攰丫..
跟住燒丫燒..燒到12點幾..
d人走哂去沙灘玩..得番我同曉妮兩個人..
好慘丫..諗住燒下野食啦..d火又好似熄哂..唉..
好采過左一陣..mama就番左黎..
叫我燒d雞翼比佢食,,咁未燒lor..冇咩所謂,,
燒焦左dd..哈哈..第2隻就好d..^^
過左一陣..d人走哂過黎..
我見到邱偵手上面有一個杯面..咁就食左一啖..
哈哈..點知佢唔食..比我食哂..我就去個有沙既公園食..
跟住同kasumi佢地玩..哈哈//
我地真係好天真丫!!..其實係童真,,^^,,
之後比人撞到個頭..,勁痛丫..死人mama
跟住走番上去坐低..跟住個d唔記得左..
只係記得番左屋企之後就即刻換3番學校,,
既圖書館,,幫miss wong手..
就係咁多..希望下年仲可以一齊去旅行丫!!

|