2006 年 6 月 21 日  星期三   晴天


*Exam(eng oral) 分類: 未分類

呵呵...岩岩考完oral..發覺完來好easy..

嘩哈哈..頭先未考個陣..仲驚到差d喊左出黎..哈哈...

咁真係好驚丫ma..之後入左去..驚左一陣...唔驚lu,,^^..

我係讀..mars個篇既,,都冇乜唔識既字..

個個呀sir好nice丫..^^..so唔驚lor,,

考完之後...坐左一陣,...去左library..打日記,,

又玩左一陣電腦..呵呵,,好玩丫..

一陣先去食lunch,,

-------------------5:07--------------------

岩岩先番..好攰丫..><

頭先就同wing wing走先..諗住去7仔食杯雪糕..

去到7仔..見到綺微同kasumi..

請左wing wing食杯雪糕..咁就同佢地傾..

佢地所講既A君..B君..同C君..都唔知係乜水..但係..大致上都估到啦..

之後..又去左M記..又傾番頭先D野..

wing wing話走先..得番我..綺微同kasumi..

傾完之後..陪綺微搭車..(馬鐵)..

跟住卵問KASUMI去唔去社區中心..去左..

見到SUKI佢地..玩左一陣.,kasumi番屋企先,,.

再玩多一陣,,好攰..

到左岩岩..我先番到屋企..唉..

仲未溫eng丫..今晚一定要溫好佢..

 



2006 年 6 月 20 日  星期二   雨天


*Exam(maths) 分類: 未分類

今日考maths..

自覺好難...其實..5050啦^^

考完之後,,,勁想訓教豬..Zzz..

then,,同嘉兒佢地去左ssc...

我地去左kfc食野..我冇食..好expensive丫..

行左一陣..我同jodith走先,,因為約左我表妹..

我送左jodith去車站..等埋車tim..

跟住番屋企..之後我表妹就黎左啦,,

落左去接佢..去公園玩左一陣..

又去左happy togeter食野..好味丫..

跟住就去左ssc..又去..真無聊..

去左好多place..

所以好攰..><..

一定要抖番下..聽日都唔知點死..

我諗聽日會好早就番到去..^^,,

你都知點解架啦..應該..kaka,,



2006 年 6 月 19 日  星期一   晴天


*ExAm..(chin) 分類: 未分類

今日係中文exam,,

覺得好easy..真係架..唔知你地覺得點呢,,

做哂成份卷..仲有16分鐘到,,係咪做得好快呢..^^..

好野..放學lu..

陳xx就同我補習..唉..補左等於冇補..

都係因為kasumi黎左..搞到我冇得溫書..真係頂佢個肺..

我唔合格佢就死,,,哼..><..

123..唉..唔講啦..

溫書丫..



wingin30118
暱稱: `` BuT子...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
b-Day!
新的一年..=]
2007-11-14
22'07'07
10`4`07*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
my xanga*
jodith.xan...
Kasumi  Xanga
s士打.xanga
我們的,....留言板...
表妹留言板,,,
楚鈴..xanga
SONG*
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容