呵呵...岩岩考完oral..發覺完來好easy..
嘩哈哈..頭先未考個陣..仲驚到差d喊左出黎..哈哈...
咁真係好驚丫ma..之後入左去..驚左一陣...唔驚lu,,^^..
我係讀..mars個篇既,,都冇乜唔識既字..
個個呀sir好nice丫..^^..so唔驚lor,,
考完之後...坐左一陣,...去左library..打日記,,
又玩左一陣電腦..呵呵,,好玩丫..
一陣先去食lunch,,
-------------------5:07--------------------
岩岩先番..好攰丫..><
頭先就同wing wing走先..諗住去7仔食杯雪糕..
去到7仔..見到綺微同kasumi..
請左wing wing食杯雪糕..咁就同佢地傾..
佢地所講既A君..B君..同C君..都唔知係乜水..但係..大致上都估到啦..
之後..又去左M記..又傾番頭先D野..
wing wing話走先..得番我..綺微同kasumi..
傾完之後..陪綺微搭車..(馬鐵)..
跟住卵問KASUMI去唔去社區中心..去左..
見到SUKI佢地..玩左一陣.,kasumi番屋企先,,.
再玩多一陣,,好攰..
到左岩岩..我先番到屋企..唉..
仲未溫eng丫..今晚一定要溫好佢..


|