嗚嗚..今日冇得同jodith去溫書書..><不過算啦..yeah..
都好..有得玩電腦..呵呵..
係喎..今日係子程生日喎..Happy Birthday丫..
不過佢都好慘下..生日都要係屋企過..kaka,,


-------------------6:01-----------------
嘩..岩岩汁完野黎..
好攰丫..
妖..頭先比我家姐點黎點去..真係唔知佢係咩人黎架..
自己就係度點我做野..自己又唔做野喎..
哼..之後..落左街買左杯雪糕食..
好味..yeah,,
唔知子程做緊咩呢..哈哈..星期一問下佢先..
仲要問佢pky送左咩禮物比佢..哈哈..
好啦..唔講啦..溫書書..
-------------9:11--------------
哈哈...好HaPpY丫..KAKA,,
岩岩作埋個故事..仲PRINT埋出黎TIM..如果你地想睇既話..
就問我攞啦..我SD比你..KAKA,,
UM,,等我聽日post少少出黎先,,
|