今日12點半先起到身..
好悶..岩岩起左身..我家姐就出左街啦..
得番我一個人係屋企..
唯有玩下電腦..睇下電視咁啦,,
頭先岩岩幫日記大改造..其實都唔算係叫大改造既..
仲轉埋music..其實都冇乜野丫..
都有諗過用人地整既skin架..
但係就冇左個人style..所以都冇用到,,
之後就訓下教咁啦..
之後起身..跟住就開電視睇下電影..
睇下卡通片..哈哈,,好白痴喔..
仲有幾日就要番學學啦..好唔捨得呢..
雖然只係番一日..但係有join管樂既同學..
就唔只係番一日啦..我就要番多9日丫..><
而且8月1放左學之後..1:30仲要番去管樂丫..
><..好想喊丫..
講真..真係冇乜時間比我去做暑期作業架..
如果邊個有全部答案既話..借比我copy丫..
十萬個多謝..十萬個感激!!
好掛住你地丫..><..我愛你地丫..!!


|