今日係我家姐生日..
成下晝3點先起身..係最晏既一次..^^
係屋企做中文暑期作業..好白痴丫..
好想出街丫..但係冇$,,=.=”..
>< X 1000000000000...
A1
H小雨點 班房中擱淺 是我細小心軟
R從始至今 竟想你回來復原
A2
H直到這兩天 把心聲上線 C上載我的悽怨
C難道為你的膚淺 跟哭泣繾綣 習慣被你敷衍?
B
C不必說穿亦 不想給說穿 R文字冷但熱情未斷
R仍舊渴望有天可跟我 說你自願
C
CREAM 愚人日記忘記是我有問題
重複這姿勢寫手記脫軌
虛張點聲勢 成就我的高貴
如何令我忘記面對這問題
何必忌諱你貪戀我華麗 仍留言在網發誓
H一兩點 C把心聲上線
R上載我的悽怨 C難道為你的膚淺
C跟哭泣繾綣 習慣被你敷衍?
C不必說穿 R亦不想給說穿 C文字冷但熱情未斷
CR仍舊渴望有天可跟我 說你自願
Repeat C
D
CR三四點
R(在線都剪不斷) CR望你隨時留下字句
CR不需兜個圈 仍沉迷未會厭倦
Repeat C2
C2
CREAM
愚人日記忘記是我有問題
仍反覆雕琢這手記我想
誇飾這一切 文字裡乞討欣慰
誰忍心去揭穿 分手了兩天後缺堤
R仍沉迷日記太自閉
今日成日都冇出過街..so bored..
哎呀,,唔想再做暑期作業啦..
真係做到人die丫..中文又難到你飛起..
仲有札記要做tim..做死人咩..
><..呢個暑假真係多作文要做..
死人巧克力又好似要作..環保讀書樂又要做,,<<<呢個仲要400字tim丫..
fuck!