嘩...今日EXAM勁易呀,,
好采我琴日溫左勁耐書...YEAH!!.
多謝..YEAH!!..
而家我係LIBRARY度打今日既日記,,YEAH,,
係唔係好勁呢我..我都知架啦,,YEAH,,
放左學之後,,我同SUKI送左嘉兒同wing番屋企,,
之後去左好多地方玩,,
去左m記買野食,,跟住去ssc..既圖書館..點知..星期一唔開..><
跟住行左去體育館..坐左陣..
跟住去完..就去左冒險樂園..玩左d好低b既野,,
之後就番左恆安..諗住去社區center..點知又冇開,,頂,,
跟住就去學校既圖書館..12:25就走左啦,,
跟住諗住去m記.,.點知多people得濟..唉,,
咁咪行去恆安體育館..點知又要1點幾先開,,
跟住咪去7仔lor,,就見到1c班某幾個人,,
同佢地say左hi就做我地自己d野,,
跟住又去左涼亭..傾下野..跟住就番學校既圖書館啦.
之後..就係度打日記啦.,
唉..今日真係天意弄人呀,,不過我地都玩得幾開心,,yeah!
打完日記跟住..chi ling就黎左..
---------------18:44-----------------
頭先幫miss wing(圖書館)手..盤點呀,,
勁好玩..又開心..又有野食,,HaPpY呢,,
跟住等到呀sir走左...我地就走人lu,,
今日我幫suki整左個日記..KAKA..(幫佢買下廣告啦..)
記得去睇呀..!!
|