2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


*Exam(IH&oral) 愉快 分類: 未分類

今日好hApPy丫..kaka<,

唉..今次I.H冇咩信心丫..有dd失望..><

不過oral就都有信心既..真係第1次有信心架喳,,(chin)

英文我不嬲都咁有信心既..哈哈哈..

而家係library度打日記,,kaka.,

仲有..飲緊包蜂蜜柚子茶..kaka..misswong請架..

緊係library個個啦,,

kaka..好味丫..

我都係唔打啦..

 

 



2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天


*Exam(C.H) 愉快 分類: 未分類

嘩...今日EXAM勁易呀,,

好采我琴日溫左勁耐書...YEAH!!.

多謝..YEAH!!..

而家我係LIBRARY度打今日既日記,,YEAH,,

係唔係好勁呢我..我都知架啦,,YEAH,,

放左學之後,,我同SUKI送左嘉兒同wing番屋企,,

之後去左好多地方玩,,

去左m記買野食,,跟住去ssc..既圖書館..點知..星期一唔開..><

跟住行左去體育館..坐左陣..

跟住去完..就去左冒險樂園..玩左d好低b既野,,

之後就番左恆安..諗住去社區center..點知又冇開,,頂,,

跟住就去學校既圖書館..12:25就走左啦,,

跟住諗住去m記.,.點知多people得濟..唉,,

咁咪行去恆安體育館..點知又要1點幾先開,,

跟住咪去7仔lor,,就見到1c班某幾個人,,

同佢地say左hi就做我地自己d野,,

跟住又去左涼亭..傾下野..跟住就番學校既圖書館啦.

之後..就係度打日記啦.,

唉..今日真係天意弄人呀,,不過我地都玩得幾開心,,yeah!

打完日記跟住..chi ling就黎左..

---------------18:44-----------------

頭先幫miss wing(圖書館)手..盤點呀,,

勁好玩..又開心..又有野食,,HaPpY呢,,

跟住等到呀sir走左...我地就走人lu,,

今日我幫suki整左個日記..KAKA..(幫佢買下廣告啦..)

記得去睇呀..!!

 



2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天


25/6* 分類: 未分類

今日成1點鐘先至起身,,

跟住溫左3個鐘書..

之後食飯飯lu..勁早食飯wor..可能我肚餓得濟..kaka,,

好悶丫..唉唔講啦...

聽日見,,,



wingin30118
暱稱: `` BuT子...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
b-Day!
新的一年..=]
2007-11-14
22'07'07
10`4`07*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
my xanga*
jodith.xan...
Kasumi  Xanga
s士打.xanga
我們的,....留言板...
表妹留言板,,,
楚鈴..xanga
SONG*
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容