2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天


15th August2006 分類: 未分類

今日原本係11點起身..

點知訓訓下就訓到2點半..=.=”

哈..我都唔想架,,kaka..

今日一定要做d暑期作業丫,,

如果唔係..呢幾日唔洗指意有得出街..

唉..加油啦..

---------4點幾-----------

呵..頭先去左旺中..花園街,,

今日既收穫都唔算好多,,呵..好攰丫..

買左一對鞋仔..1件令令3..

去完花園街..

哈..食左KFC..好味丫..

食到飽飽..就去行旺中..

就係咁啦..行到11點搭車番屋企..

真係好攰好攰..

因為我做左呀4..幫我家姐拎野..

唉..算吧啦..



2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天


14/8* 愉快 分類: 未分類

各位早晨!!..

訓得好唔好呢..我就冇訓到啦..

今朝5點先上床訓教,,點知訓唔到,,

起身睇下日出咁lor,,

真係幾令架..哈..第1次睇..

我呀媽話以前Tai Po仲睇得清楚..

可惜..我地已經般左黎差唔多7年啦..

哈..

整番之前貓貓幫我申請左好耐既xanga..

我諗住都係用xanga架啦..諗住姐..

睇下點先啦..

或者..兩個都打..因為我兩隻mero都要靠我打日記先可以大架ma..

我xanga..上去十卜下..

http://www.xanga.com/wingin_but

                      



2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天


13/8* 愉快 分類: 未分類

今日11點差唔多12點先起身..

唉..而家個日記都唔知點,,

整唔好..可能就會轉用xanga..

唉..真係有d唔捨得,,><..

我打日記打左成..1年啦..

所有既小六升中1回憶都係唒度..o..i want to die..

><..

-------------0:13----------

岩岩先訓完教..哈..

今日同2wai+kasumi一齊go ssc..

lastly..we go to food court,,

we see a woman and a woman are quarrel..

we think it is very exciting ang interesting..

they call the police when i do homework..

it so funny..

today is very lucky..because i can see this quarrel..

呵,,希望你地識睇啦..哈

                      待續.. 



wingin30118
暱稱: `` BuT子...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
b-Day!
新的一年..=]
2007-11-14
22'07'07
10`4`07*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
my xanga*
jodith.xan...
Kasumi  Xanga
s士打.xanga
我們的,....留言板...
表妹留言板,,,
楚鈴..xanga
SONG*
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容