今日also 12點幾wake up..
唉..琴日個心唔知點解係度痛喎..
都唔知做咩呢..kaka..
---------21:00-------------
岩岩整多左隻mero..wow..so cute..
今次養左隻紅色既..wa ka ka..
好得意丫..^^..而家有兩隻..一隻白色,,一隻紅色,,
kaka..^^..hehe..
算啦..唔想講..再見..
今日12點幾起左身..
好正常..呵..
琴日見到我隻mero又大個左啦..唔同左樣..
比以前個兩個樣得意好好好好多丫..哈x2..好開心丫.,
比著你..你都會好開心啦..哈x10000000000..
待續..
hapi birthday丫..周ling你又老左一年啦,,
哈哈..
講番今日先..
比一個電話嘈醒左..真係慘,,
你估下係邊個....我表妹丫..
我比佢激死..咁早打黎..
so..迫不得以12點幾起左身..=.=”
哈=.=”..
-----------21:10------------
岩岩食完自己整既一餐飯..實在係太好食啦,,
第一次煮喳..呀媽都話好食..
哈..我都整左好耐架啦..
整到我好攰丫..=.=
好啦唔講..see you..