2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天


7th september 2006 愉快 分類: 未分類

打日記啦..打日記啦..(白痴的..)

岩岩番到屋企..身水身汗丫..

熱過熱狗丫..哈..

講番今日d野先..

um..Today..

第1堂.. P.E..

個Miss好好人..係勁好個隻..

上佢堂好正架..佢好好玩架..^^..

可惜..d男仔冇咁既福氣上到佢既堂..

kaka..

之後..Recess..

also去左library..

今日係上書上到火都黎埋個隻..

個兩條"木咀"..霸住哂個counter..

而我呢..?!..就去上書..

我心諗..有冇搞錯丫..

我做咁多野..我又冇得坐..

佢地?!Only坐左係度..

唉..咁就過左1個Recess..

I.S..最悶的一堂..

But..好快就過左..

都係講個d咩咩氮呀..氧呀個d..

打左dd筆記就落堂lu..

eng..最開心的兩堂..嘻..

對左一陣野..

就睇豬仔啦..勁搞笑喎..^^,,

Yes!!..Lunch..

今日落雨..so..

有好多人都留左係school度食..

好逼呀..又潮溼喎..><..

I hate!!>.<..

Then..又上左去library..

去到打左鐘先番,,

我超..死人關sir..

頂佢丫..我地不嬲都咁遲先番架啦..

你第1日識我呀..超..

係度嘈住哂..123你呀..哼..

好唔据咁上左第1堂Maths..

第2堂都好d,,冇咁火..

到左我地個個都咁驚既History..

真係幾驚架..><.

佢叫我答問題呀..好驚..好驚..

好采唔知邊個提左我..

thx你呀,,恩人..

then..好唔容易就上完啦..

放學後..我留在school..整壁報..

飛呀..

飛到整完底紙..

走人..去m記..

食左大薯條..hapi呢..

then..番home..

就係咁..唔想打咁多..sor!!



2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天


6th september 2006 分類: 未分類

今日,,

also..Miss  Tang早讀..其實係班主任課..

早讀唔知做過d咩,,嘻..

Art,,MissTang又話調位喎..

點知都係冇..=.="..

等我仲諗住可以唔洗同謝xx坐tim..

算啦..其實都係一樣姐...=.="

Recess.去左library..

今日我要當值ma..上到去..

又見到個兩個人坐左係counter..

成日霸住哂bor..><..

算啦..好采仲有個..還書counter比我坐..

如果唔係就冇訂企..哈..

Recess之後..

History??..omg!!..

我最驚既History..!!..

林sir..好恐怖的..

成日叫人答問題..神經有問題就去睇醫生啦..

下下都叫人答..

挑..咁勁自己答呀笨..XP..

林sir..你知唔知我好想打死你呀!!

哈..講笑only..!!..不要認真..

好唔容易地咁就過左呢一個咁艱辛既Hist..

呼..鬆左一口氣呢..

之後上第1次上既L.S..

分組丫..乜叉丫,,

總之OK開心咁過左呢兩堂..

我最期待既Lunch終於黎啦..!!

食左also個d,,

呀嬋冇啦啦請左我食野..

注意..!!係冇啦啦!!!...

跟住我勁感動+o咀..

嗚嗚嗚..thx你呀!!

Then..又上library..當值呀!!

also冇野做..

上書上到攰哂唔上lu..

之後打左第2個鐘就上左去..

中文..白白痴痴咁..訓下又唔訓下..

咁..超爆悶的..!!..

But..一開始個陣係唔悶既..

漸漸地覺得非常眼訓,,=.="

就係咁..過左兩堂lu..

Then..英文耶..

我覺得我這個英文科長完全是流的!!=.="

去左對面的MMLC..

答了8條Qestion..睇左陣戲

點知我地個mon係完全睇唔到的..!!.

so出左去睇..覺得好逼..so..

番左埋位呢!!..=.="

冇幾耐.yes..

打鐘了..

放學後去了好多地方,,

唔詳細講啦..

聽日見啦!!..



2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天


5th september 2006 分類: 未分類

又係打qooza既時間啦..

今日呢..

到Miss  Shek 早讀..

早讀勁快就過左啦..

以前好耐架ma..

其實係因為佢好搞笑姐..

佢唱歌又好聽..彈琴又得..扮聲都得..

一個字..勁,,!!

之後..就到Maths..

個呀sir勁恐怖..

都唔夠林Sir恐怖,,

但有時都好搞笑,,!!注意!!!!係有時..!!Sometimes!!

真係有d唔想佢教我地maths!!

Then..Recess過後..

到c.L堂..

個呀sir好nice丫..

呵呵呵,,唔洗見到莫SIR   lu..

yes!!!

Lunch!!..

with ceci..錚怡..2wai..kasumi..&kingkong..

& so    on!!..

lunch之後係Eng..

好hapi咁上左兩堂英文..^^..

去到我最期待個堂..!!

班務時間!!..

Miss Tang就收回條啦..

之後選科長..

中文..chiman &rika!!

英文..me &mama....omg!! I don`t want to do!!

但係最衰d人啦..><..

數學..唔知..哈

I.S..Justin..

R.S..邱楨..

H.E..子程..

D.T..明心..

Art..ceci..

music..niko..

Hist..芷凌..佢死得架啦..

L.S..唔知..

哈..其他的..全部忘記了!

到了班會..

主席..esther..

副主席..豬仔..

文書..邱楨..

財政..女..錚怡..男..聰聰..

總務..春芳& ken   chan..呵呵呵..一對的!!

呀!!我記得啦..ken     chan係做左一個科長的!

不過我唔記得左耶!!^^..sor!!

康樂..karen..等等,,哈

壁報..我..ashley..真係唔記得左..!!

哈..記得咁多已經好好的..!!^^..

放學之後..

去7仔with kasumi..香香..謝xx..me..

之後走lu..去左m記..見到karen..佢地..

之後又去左m記..唉..

傾左1陣..番home lu..

睇完留個cm啦!plz!!



wingin30118
暱稱: `` BuT子...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
b-Day!
新的一年..=]
2007-11-14
22'07'07
10`4`07*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
my xanga*
jodith.xan...
Kasumi  Xanga
s士打.xanga
我們的,....留言板...
表妹留言板,,,
楚鈴..xanga
SONG*
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容