又係打qooza既時間啦..
今日呢..
到Miss Shek 早讀..
早讀勁快就過左啦..
以前好耐架ma..
其實係因為佢好搞笑姐..
佢唱歌又好聽..彈琴又得..扮聲都得..
一個字..勁,,!!
之後..就到Maths..
個呀sir勁恐怖..
都唔夠林Sir恐怖,,
但有時都好搞笑,,!!注意!!!!係有時..!!Sometimes!!
真係有d唔想佢教我地maths!!
Then..Recess過後..
到c.L堂..
個呀sir好nice丫..
呵呵呵,,唔洗見到莫SIR lu..
yes!!!
Lunch!!..
with ceci..錚怡..2wai..kasumi..&kingkong..
& so on!!..
lunch之後係Eng..
好hapi咁上左兩堂英文..^^..
去到我最期待個堂..!!
班務時間!!..
Miss Tang就收回條啦..
之後選科長..
中文..chiman &rika!!
英文..me &mama....omg!! I don`t want to do!!
但係最衰d人啦..><..
數學..唔知..哈
I.S..Justin..
R.S..邱楨..
H.E..子程..
D.T..明心..
Art..ceci..
music..niko..
Hist..芷凌..佢死得架啦..
L.S..唔知..
哈..其他的..全部忘記了!
到了班會..
主席..esther..
副主席..豬仔..
文書..邱楨..
財政..女..錚怡..男..聰聰..
總務..春芳& ken chan..呵呵呵..一對的!!
呀!!我記得啦..ken chan係做左一個科長的!
不過我唔記得左耶!!^^..sor!!
康樂..karen..等等,,哈
壁報..我..ashley..真係唔記得左..!!
哈..記得咁多已經好好的..!!^^..
放學之後..
去7仔with kasumi..香香..謝xx..me..
之後走lu..去左m記..見到karen..佢地..
之後又去左m記..唉..
傾左1陣..番home lu..
睇完留個cm啦!plz!! |