2006 年 9 月 10 日 星期日  |
| 10th september 2006 |
分類: 未分類 |
大家好..
今日我非常準時地係10點半起身...
哈哈..係真架..
我發左個夢喎..你估下係咩..
我都覺得勁無奈..哈..
個夢就係咁既..
有一次唔知做咩..就同
芷菱..kasumi啦..我啦..同埋林建廷...一齊去左惠康喎..
跟住呢..行行下..
就見到芷菱冇啦啦咀左埋去林建廷度喎..
係咀對咀呀..哈哈哈..
跟住我同kasumi都o哂咀..勁無奈個隻..
之後我就比個鬧鐘嘈醒左..
唉..真係呀..
咁就冇得睇埋落去啦..
真係失望丫..
|
2006 年 9 月 9 日 星期六  |
| 9th september 2006 |
分類: 未分類 |
yeah!!..
好開心呀..!!..
今日終於整到我隻mero落xanga度啦..
hapi x 10000000000!!
^^..傻左tim..
琴日好乖..8點幾到就訓左教..
今日4點鐘起左身睇"小寶"
睇完再去收費電視睇其他劇集..^^..
嘩..睇到7點開左電腦..
開左一陣就覺得好眼訓,,咁就去訓教豬啦..
訓呀..訓呀..訓到晏晝2點..
訓下..訓下..又訓到3點先起身..哈..
好懶訓耶...!!..
記得去睇下我隻mero bor...^^
冇做過功課..唉..聽日有排做啦,,
係咁先,,bye!! |
2006 年 9 月 8 日 星期五  |
8th september 2006  |
分類: 未分類 |
打日記lu..
also岩岩番到屋企..
勁攰喎..唉..
講番今日d野先..
第1堂..I.S..
有dd悶..
我有少少唔据..你地自己估下我唔据d咩啦..
費事講出黎就唔好啦..=.="
係咁"吱"mama..
邊個叫佢講野咁大聲丫..^^..
^^..做左個實驗..
有點白痴的..=.="
過左兩堂..有個Recess..
做埋未做完既數學功課..
勁快速咁抄錯既答案..
勁快咁就過左recess..
算了吧..=.="
第3+4堂..chin..
勁悶..勁想訓覺豬..
一有機會就即刻合埋眼..抖下咁..
嘩..真係幾經辛苦先至上完呢兩堂..
第5堂..R.S..
最開心的一堂..呵
之後..Lunch..
今日冇麵食..唉..
就咁算啦..食左1包紅腸..
+1包蘋果綠..
食完1點..上library..
yes..快過林xx.,,
呵呵呵,,
之後上eng,.,
好唔悶,,
maths,..
好留心丫..係唔係好乖呢,,he..
放學了..but要番團契..
幾好玩..我also係Miss Tang..
太好啦..^^,,
團契完左之後..
上番2樓整壁報,,
廢的,..冇整過..
梗係啦..有d人係度嘈住哂..
做都冇做過呀..
算..春芳&justin走先..
之後..去左m記..
跟住..唔講啦..
飛呀.. |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 123 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|