2006 年 9 月 27 日  星期三   晴天


27th september 2006 開心 分類: 未分類

..............................................................

今日係我第1日做副組長既日子,,

very   excited,,!!..

唔知邊個做組長呢,,.

kaka..

................................................................

今日放學後,,

去到公園..見到才俊..

勁無奈..呀媽多次挑釁才俊..

但係唔成功..=.="..

之後去了m記,,

食完野後..

佢地陪我番屋企,,

kaka..

...................................................................

ps:::I love you..

...................................................................



2006 年 9 月 26 日  星期二   晴天


26th september 2006 鬱悶 分類: 未分類

今日係超唔開心的..

唔知點解..

個個都好似有心事,,(包括我啦,,)

放學係library激嬲左林建廷..

sorry呀..下次你要睇既話我唔阻住你啦,,

ps:佢唔知睇唔睇到,,=.="..

就係因為呢件事..搞到我忐忑不安..

我成日係度諗..我會唔會衰左d呢..>_<.

---------------------------------------------------

lunch,,

去謝梓軒home..

with justin..呀哥..我啦,,冇啦,.,

kaka..

食左個福麵..

途中要擺脫鍾少..真係一d都唔容易,,

kaka..

放學also..

圖書館..214..

冇整壁報..比mr. fan鬧..><..

.........................................................................

ps::..sorry..

..........................................................................

 

dd人話..

人開心都係咁過..唔開心又係咁過..不如開心d過啦..

但係..現實有幾多人又真係做到,,

至少..仲有我..做唔到,,

其實都唔係話完全做唔到既,,

只係..有時做到...有時做唔到咁姐,,

點解會有""煩惱""呢樣野呢,.><,..

kaka..

 



25th september 2006 愉快 分類: 未分類

因為番到屋企已經好攰..

的關係..sor..

冇打到,,

我都好想打..

但係真係受唔住訓教既誘惑..

sor x10000000000000000000!!!

不過我都知到冇乜人睇我xanga,,

唉..算啦..

我都會打埋落去的..

當你覺得你冇哂日記可以睇個時..

記得過黎丫,,,=.="..

thx!!..

 



wingin30118
暱稱: `` BuT子...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
b-Day!
新的一年..=]
2007-11-14
22'07'07
10`4`07*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
my xanga*
jodith.xan...
Kasumi  Xanga
s士打.xanga
我們的,....留言板...
表妹留言板,,,
楚鈴..xanga
SONG*
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容