be hapi~
^^^三眼仔XD
don't be lazy,u will hapi
I am very very happy
我LOVE my ffriends:)
wingki716
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:242
wingki716
暱稱: wingki~yuyuyu fishfish^^
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
12月破產啦
•
旅行 ~火爆到飛起LOR
•
同POMPOM走海塝~
•
2010-11-26
文章分類
•
全部
(4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 12 月 (1)
•
2010 年 11 月 (3)
•
2010 年 12 月 (1)
•
2010 年 11 月 (3)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
MRYEE
qy0ManSit
sammi_loveP
jessica1010
justinyip123
queenie_1110
iamyiuyiu
winsonham92
CL_0518
frederickff2
Alstonlaw
yujiebaby
顯示全部(21)
網站連結
•
facebook
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 10
今日人氣: 6
累積人氣: 242
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2010 年 11 月 26 日 星期五
2010-11-26
分類:
未分類
今日好鬼
HAPI
,彈結他好好玩
不過隻手痛到呀媽都5認得,X
DXD
好鍾意學結他~~~~
pompom 依幾日係咁捉住隻聖誕老人公仔,趴係到5YUK
好似以為自己女朋友死左咁,哈哈哈
好搞笑
justin yip
very cute
,frederic
k
好似CAKE ,好想食佢一啖XD
其實朋友比戀人重要嗎?please tell me!!!!
yy
^
發表時間:2010-11-26 10:25 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 wingki716 的日誌
)
koby61
於 2010-11-27 05:39 PM 發表:
comment=]]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
miniglasses
於 2010-11-27 10:08 AM 發表:
嗯嗯;)
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
咁我之前
錯
左LOR
我會改嫁LO~
Posted at 2010-11-27 12:29 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 wingki716 的日誌
]