嘩..咁快又一個星期啦..
其實今個星期仲未上phy.
chem.唉..心淡..
佢講野每兩三字就停一下..
去到chem. lab..佢用咪仲衰過唔用..
聽唔到佢講咩..
bio.那天我早退了..
所以唔知好唔好..
Econ.
現在我超愛econ.
係喎..話說我唔明咩係opportunity cost..
then sunny哥同我講..
佢話"為左一棵樹而放棄成個森林呢句係錯架..其實只係放棄左第二個棵樹"
Amaths
我好後悔呀..
最知讀Programming啦..
有CK sir 教..飲恨ing
Maths..
冇咩印象..
有冇上過呢..
中文..
話說周景華要講記敘文..
then佢講返佢呀爸既野..
好似[[父親的愛]]個d
佢最後話佢見到呀爸唔知講咩好..
唔知邊個突然講句..
講不出聲..
全班dead了一秒..哈哈..
英文..
我死定了..
說真的..
我今年一定好忙..
要做環保社既宣傳[[ 包辦IT的 ]]
then做家政學會既IT
再應成Miss Kam做家政科既網頁..
最後仲同carmen去做mst 網頁隊
一日之內接下這麼多工作..
都唔知搞唔搞得掂
係喎..
我加左個slide係上面..
d ban係我最自豪既作品..我最愛stephy個張..
|