wingki921230
暱稱: winky.+*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
mero小水滴
2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天


2007-09-08 分類: 未分類

嘩..咁快又一個星期啦..

其實今個星期仲未上phy.

chem.唉..心淡..

佢講野每兩三字就停一下..

去到chem. lab..佢用咪仲衰過唔用..

聽唔到佢講咩..

bio.那天我早退了..

所以唔知好唔好..

Econ.

現在我超愛econ.

係喎..話說我唔明咩係opportunity cost..

then sunny哥同我講..

佢話"為左一棵樹而放棄成個森林呢句係錯架..其實只係放棄左第二個棵樹"

Amaths

我好後悔呀..

最知讀Programming啦..

有CK sir 教..飲恨ing

Maths..

冇咩印象..

有冇上過呢..

中文..

話說周景華要講記敘文..

then佢講返佢呀爸既野..

好似[[父親的愛]]個d

佢最後話佢見到呀爸唔知講咩好..

唔知邊個突然講句..



講不出聲..

全班dead了一秒..哈哈..

英文..

我死定了..

 

說真的..

我今年一定好忙..

要做環保社既宣傳[[ 包辦IT的 ]]

then做家政學會既IT

再應成Miss Kam做家政科既網頁..

最後仲同carmen去做mst 網頁隊

一日之內接下這麼多工作..

都唔知搞唔搞得掂

 

 

係喎..

我加左個slide係上面..

d ban係我最自豪既作品..我最愛stephy個張..



2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


2007-09-03 分類: 未分類

今日終於開學啦..

開學禮真係好悶呀...

教經濟嗰個miss好似好兇 =    ="

 

好唔鍾意個班主任王君賢

成日講..C班..D班呀..次次講到E班就轉話題..

C班d人又好嘈..

佢又唔阻止..

唉..

 

調位..

都係抽籤公平d

佢跟高度排

同sunny坐..

唔錯呀..

起碼係3e既人..

前面係呀蔣

 

C班某人真係好煩呀..