好耐冇寫日記
講返星期六
我上緊網,謎樣女孩post左啦
點知姨丈叫我熄機
話我表弟玩半粒鐘就熄喎
我當時淨係想講句[收皮啦~關你乜事,我又唔係你個女,我先至唔似表弟咁](我表弟係比佢地迫住熄機)
估唔到我會咁諗
當然我冇講啦,仲扮乖,費事同佢地嘈,then熄機
佢地走左,再開過,睇下邊D書好睇,擇左四本
星期日,7點起身,8:20去珊瑚堡食沙嗲牛肉麵
9:30去搭307,好貴,跟住10:15就去到書展
首先去Hall 5,睇文具同圖書,= ='''
一小時後,頂唔順,去Hall 2,係個度,我既目標達成左
買左
1. 2. 3. 4.
跟住係咁行,行完去搵返呀姨一家,點知我地行左四個鐘,佢地仲係Hall 5
係度睇printer&好易通
我既收穫好豐富,除左四本書,仲有部數獨機(printer贈品,比呀姨講到個人比三部我地)無奈中,還有部無釘環保釘書機(唔識用)嫰
返到屋企,睇完(1),食飯,睇美女廚房
再睇女王的教室,好正呀
今日,我做暑期作業.又睇完(2),諗住寫日記,寫左一大半,點知呢個網又死左,激死
係個word度再寫過,然後再貼上黎
嘩~搞左成粒鐘
|