嗚~ 今日又做樂理 數過仲有十五首旋律創作同六張練習 唉,我已經接近放棄 都係早D去訓教
嘩~今日好大風 當然我又玩自閉 係張床度睇風景 D雨水打落對面個棟大埔中心 勁壯觀 成日都關哂窗 焗死啦 睇新聞話有200幾棵樹倒塌 感覺上有D誇張 個風會持續到下星期一 太好啦,唔駛開冷氣 唔好話我黑心呀