carmen,我爭作文就做哂中文個本 講真我今個禮拜都唔得閒 你唔好唔開心,我有去謎樣女孩留言架 睇下呢個,唔錯 http://www.akzone.com.hk/forum/show.php?category_id=23&start=0&topic_id=127349&start2=1 今日做左閱讀約章 聽日就要做樂理 頭先睇多次分班 太好啦,原來黃幗影會黎=]
今日冇咩特別 學完琴去shopping 買左幾件衫 好開心 Then睇多次"甜甜圈的約定" 有D感動 睇兩次都咁正 睇完食飯 呀爸煮既魚湯好正 衣家睇美女廚房 大笑下都唔錯 跟住好想睇女王的教室