今日一路聽歌
一路做樂理
勁悶~
頭先睇千機變
好好睇呀!!!
睇完食豆腐花,果然係正,好滑,落左好多糖,好甜
衣家睇鯊魚
好激>.<
早兩日我表姐夫做手術 話牙骨生左個瘤 要切左去,所以要拔牙 然後右上排牙骨要切走 跟住係盤骨拎少少骨接返上去 再係頭度拎D肉鋪上去 再整D假牙上去 慼覺上好似小朋友玩泥膠 講返今日 我睇左[迷失在夢想國的戀人] 冇咩感覺,可能係因為唔夠感人 融化唔到我心表面既冰,所以不為所動 我頭先上校網睇分班 好唔捨得joanne,佢要去A班 下年又有勁人黎,希望排名唔會太差 我個故仔作左好多 但係諗唔到叫咩名 我一定要努力諗個名 我相信carmen係第一個睇架 不過唔淮笑我