| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 21 日 星期六  |
| 2007-04-21 |
分類: 未分類 |
今日換左版面,,
唔錯呀我覺得..
前日買左本[[我是你一生中最該删掉的記憶]] Wasabi 著..
不過未包書,,
唔捨得睇..
放學去幫Miss Wong執書..
佢地終於花痴完個位人兄啦 - O -"
原來好多人唔知花痴點解..
But I don't know how to explain..
JusT fOrGeT iT..
真係比樊太玩死,,
搞到我比Miss Wong "講"左兩句 T ^ T
Miss Wong 問番我..大家係書展做過d咩..
我當然"如實"報導..
點知佢話張紙唔使收 = ="
尋日..
喉嚨痛,,唔想講咁多..
不過一出門就甜到咩痛都唔記得XD
返到去,,我已經同韋哥講左話唔使收,,
carmen都講過啦,,
點知劉e又收..唉..
一里跑..1054..
尾二呀,,幾勁XD
放學,,
諗住執埋書展d手尾..
點知Miss wong去左覆診..
d野都趁某班空堂做完哂..
咁我地同"珍"姐傾左成個鐘,,
我先醒起要學琴..
咁就跑返去睇醫生&學琴..
學完琴返屋企個陣,,
傻乎乎咁跟住隻唔似流浪狗既狗去左樓下公園,,
好令呀隻狗..
全身黑色..前面有一片白色..
我唔知佢係咩狗,,
不過一定唔係流浪狗..
佢d毛好乾淨..
跟住返屋企食飯..
今日10:30準時起身..
食早餐,,食藥,,
e+藥力發作..好想訓..
唔玩啦 = 0 = z z
==============The End================
|
2007 年 4 月 18 日 星期三  |
| 2007-04-18 |
分類: 未分類 |
今日..
朝早撞到某人,,
心情爆靚..
Eng,,
- O -"
HE,,
d蛋糕好味呀..
不過都係朱古力個隻最好味..
Maths,,
調位,,
唔錯呀今次,,
係嘈d姐..
f.3最後一次..
又會比我開口中..
真係同顏乾兄坐..
是但啦..
PTH
佢將4聲讀左3聲..
靠害咩
Lunch
無無聊聊又過左啦
跟住聽選科講座
最後都係堅持理科
Assm.
Romeo好令仔,,好有型啦..
好想同佢影相..
Austria呀 XD
算啦~大家唔好理我,,
我花痴症發作..
作曲班 = ="
其實xx基令仔咩??
唔多覺喎 = ="
==========我是分隔線==========
仲有兩個幾月,,
有d灰添..
呢兩個月要玩盡佢 XD
==========The End============
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 109 | »
|