今日的考試係我中二的第一次考試! 有D hapi(其實係very hapi)XD.... 點解?? 因為我daddy,Mummy同我一齊食lunch :) 好飽.....(飽到就黎死) & 考試都唔算太難,科學都OK but ...... English Writing 就唔係太好啦!! 但係唔緊要啦~ 因為仲有7日的考試, 要加油呀!!!!唔可以肥佬嫁......
我一定要加油呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!