我是不是太得閒了...
整完XANGA又整QOOZA
哈哈
不過宜家QOOZA又好似好過XANGA咁
可以係FREE MEMBER咁自己設計個BLOG
同埋又可以睇FOOTPRINT
哈...TRACKER都慳返
到底用邊個好D..!?
NEVER MIND啦
用邊個都好我用一排就會厭又會轉 XD
講返今日先
好返超多啦 ^^
琴日好暈
累到就快死
我未試過一上去訓就訓著左...-O-
應該係同前晚無訓覺有關係
今日訓得夠就無暈暈地的感覺
我唔要病呀
病左無得第一日睇HARRY POTTER5..><"
好悲哀GA
嗚嗚嗚
所以呢兩日要休養一下
在家中煲下劇/書/戲/ETC算啦...
我睇HP6本書睇左一半...-V-
超級正呀
好睇好睇 *V*
我覺得我兩日就睇得哂
哈哈
今日又有換換愛睇
好正呀
集集都咁好睇GE...>﹏<'''
一個星期先得一集太少啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦
我想睇刺青呀
仲有好多戲想睇...唔記得哂...-.-''
琴日MOLLY打俾我...
TELL ME ONE THING
但係我聽完之後一D反應都無WOR...=O='''''
我是時候想清楚自己到底想要些什麼.. ><"
好迷茫的感覺
OMG