哭過再哭又如何     還不是傷完再傷

沒有男人或女人是值得你為他流眼淚

寧願孤單一個>w<也不想再糊塗下去

要*快樂]不要難過,,不要謊言要承諾  

                    

知己   朋友   生疏

是我們的關系路線嗎

呃呃騙騙的  根本不算是朋友

wingnam
暱稱: siu na m'[小南南]...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
=W=
心情低落
-(00)-
3個也哭了
無啦啦又哭
文章分類
全部 (230)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
may囡
rachel
siunam的
yY
大雞
小文
小肥豬
小程
牙bo
牙lin
利人
希彤
肥龍
珊珊豬
細樂
晴睛,,熊仔
嘉繕
錶錶豬
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 230
留言總數: 102
今日人氣: 10
累積人氣: 6417
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 14 日  星期六   晴天


好汶 分類: 未分類

琴日細樂開camXD,,好搞野
根住肥邦打泥,,傾左陣
佢打比牙C,,我沖涼
4:25系士多等新仔
1齊保習,,
7"30反泥,,,
無LALA牙HANG,,
打泥,,5知做咩
佢系差館,,等緊
話有個電話系隔離,,
寫住"只能打出,,不能打入"
甘佢就打比南-v-
傾左陣,,話遲d打泥XD
唉,,5知佢做咩
CC,,對5住

好想快D21號
去天水同CC,,小彤彤行街=3=
行北江,,個日1定好開心

其實人生存,,系咪為左自己
為求自己怏樂
就可以將痛苦建於他人身上
不會吧,,
識串人,,好叻咩
跟人,,好型咩
人人觀點刀5同,,
但我5覺LO,,
有時你d行為
令我好汶lo
我5覺好笑lo
我覺得我1見到你就好汶lo
我知你系玩
但玩刀有個限度
人人容忍度刀有限
也許,,你對我泥講已經系過晒火lo
我5中2人攬我
5中2人當我冇心情勁同我up野
你5系正到我有心情
系你好煩,,正到我好慶
個個人刀5同
人地中2你甘
5代表我中2lo
有時我鬧你又5糸
5鬧又5知點
我5應你,,你又話我5理你
大佬,,,你想我點
就哂你好冇,,
但我做5到lo
我好煩牙e+-V-

PS"5系豬兒,,豬兒5好自認






訪客留言 (返回 wingnam 的日誌)


楠 於 2006-01-14 08:01 PM 發表:
做咩叫人咪自認=333=" 即係我又係 ??? -0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

廢事你又自認


Posted at 2006-01-22 04:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]