〔 瓶 〕的 無名 小站 

wingnincar
暱稱: 瓶
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
5/2
1/24 2012
23/12
15/12
3-11
文章分類
全部 (408)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 408
留言總數: 99
今日人氣: 18
累積人氣: 8696
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 31 日  星期二   晴天


31/3 分類: 未分類

不知~不覺

已經係09年既3月 最後1日

最近 有對依家既生活 有少許感受變化

原本 日日都唔太鐘意返 無乜心機返

但 同an傾0左陣

發覺翻 我既空虛日子

仲有所依偎既部分

就係唱歌 玩o下game 同埋 my fds~吧打們

並唔係 真係咁空虛

學業上~

學校個看間丫姨

俾0左我少少鼓舞

就係 有次又要早走

個丫姨望我寫張紙"中6"

就講0左句 "嘩 中6咁叻仔"

就令我諗起

其實一值 dm<--簡稱

都唔錯俾十卜我 對我ok大期望

又為我準備返學0既0野 eg.新書包 整飯帶

但我日日渡日 係咪某程度上 浪費緊大家既期望??

但話雖如此 我都係某程度上 未能提起勁~

i don't know why~~

英文作文 又俾我一次小鼓舞

題目係 寫青年是否愛韓國文化

miss話 全班得我一個寫 "否"

但 駁得唔錯 支持到自己既論點

雖然 英文上 可能一樣爛

但至少 有些少進步

 

今日通識辯論

自己 幫手搵到 唔少論據 覺得自己有俾心機落去

但始終 自己怯場 講得唔好

最終都 比反方低分

唉 ce時 仲保持到中文說話5

但依家 一定退步得好緊要

講0野無組織 講得唔順

整個學業 都處於低谷

但起碼 無咁空虛

 

最近 因辯論 同某女同學接觸多0左((其他同組都係 當然

講真 (未拍過拖既我) 係有10%衝動 想繼續進展

但問題就係:

1:呢10% 有幾多係真心??

2:10%中 有幾個 純粹因水瓶多情 而生??

要知道  水瓶好容易 就對某對象  產生衝動

而呢種衝動 又並唔係真係 真心鐘意

係因為 我自己依家個心 仍忘不了"佢"

(p.s 不知情者 可問 否則 不作詳解)

就如"最愛還是你 這是我的決定~~"<--歌詞

但"佢"既存在 已經猶如虛幻

究竟自己想點樣 我都唔清楚

順其自然~唔勉強~唔刻意~