不知~不覺
已經係09年既3月 最後1日
最近 有對依家既生活 有少許感受變化
原本 日日都唔太鐘意返 無乜心機返
但 同an傾0左陣
發覺翻 我既空虛日子
仲有所依偎既部分
就係唱歌 玩o下game 同埋 my fds~吧打們
並唔係 真係咁空虛
學業上~
學校個看間丫姨
俾0左我少少鼓舞
就係 有次又要早走
個丫姨望我寫張紙"中6"
就講0左句 "嘩 中6咁叻仔"
就令我諗起
其實一值 dm<--簡稱
都唔錯俾十卜我 對我ok大期望
又為我準備返學0既0野 eg.新書包 整飯帶
但我日日渡日 係咪某程度上 浪費緊大家既期望??
但話雖如此 我都係某程度上 未能提起勁~
i don't know why~~
英文作文 又俾我一次小鼓舞
題目係 寫青年是否愛韓國文化
miss話 全班得我一個寫 "否"
但 駁得唔錯 支持到自己既論點
雖然 英文上 可能一樣爛
但至少 有些少進步
今日通識辯論
自己 幫手搵到 唔少論據 覺得自己有俾心機落去
但始終 自己怯場 講得唔好
最終都 比反方低分
唉 ce時 仲保持到中文說話5
但依家 一定退步得好緊要
講0野無組織 講得唔順
整個學業 都處於低谷
但起碼 無咁空虛
最近 因辯論 同某女同學接觸多0左((其他同組都係 當然
講真 (未拍過拖既我) 係有10%衝動 想繼續進展
但問題就係:
1:呢10% 有幾多係真心??
2:10%中 有幾個 純粹因水瓶多情 而生??
要知道 水瓶好容易 就對某對象 產生衝動
而呢種衝動 又並唔係真係 真心鐘意
係因為 我自己依家個心 仍忘不了"佢"
(p.s 不知情者 可問 否則 不作詳解)
就如"最愛還是你 這是我的決定~~"<--歌詞
但"佢"既存在 已經猶如虛幻
究竟自己想點樣 我都唔清楚
順其自然~唔勉強~唔刻意~
|