有心事就上o黎訴一下
最近 頹 仲頹過以前
因為 練o左好耐既童話闇術師 無o左
裡面好多人送既o野 心血 心機
無哂
o果幾日 都唔係幾訓得著
但依家 會平靜o番o的
但 比之前仲頹 因為 重練
本來都灰灰地心 不如 童話放低佢
但 始終斷斷續續玩o左8年
都係最想玩 o係童話
亦唔捨得 裡面既家族人
於是 更頹廢地 更新練過
教識o左我 不可以貪 小貪 大貪 都唔可以
上天 唔會畀我貪
但自從呢件事 對人生價值觀又
又再一次 迷失
因為一個練開既o野無o左
先發覺
自己一直 無咩心靈寄託
除o左童話
個人生好空虛 好無聊
無學業 無健康 無家庭 無興趣 既方向滿足
所以亦點解 我唔再打波 將全部時間放落打機
而且淨係玩童話 連神泣都放棄
神泣 升到困難26 發覺
無人情味 無人組 沒趣
諗o住 都好 玩咁耐台game 返o黎港game識o下港人
點知 港人淨識講粗口
隻game又差 場少人多
無值得我繼續玩既價值
亦開始發覺 人情味
世間難求
o係童話中 尚有少少可以感受到
但 ..此外 少之又少
自己生活o係一個 無乜人情味既地方
日日坐埋一齊上堂既
都係汲汲營營 為上大學 而埋頭苦幹
仲有如何自大 如何自負既
活o係咁既空間 好厭倦
好聽o的 呢o的叫有方向 有幹勁
但我覺得 呢o的叫現實
最討厭現實既人
例如開口埋口講錢 講如何自大 自強
視他人為敵人咁樣
反觀自己 卻一事無求 無聊 虛無
所以 我嘗試尋找自己既心靈寄託
我既故仔 銀翼
修改o左少少o野
但因為懶得諗情節 太煩
而又停o左
相信 銀翼同童話 暫時成為我既心靈寄託
支撐我呢個空虛既生活
寫寫o下 忘記o左有o的o野想講
不過算 都係咁頹廢
天生醜陋 無資格再談情情愛愛之事
繼續頹廢 空虛 與 無聊
|