今日..好特別..因為...
我夢見..自己知道..快將要消失...
我沖0緊涼..同家姐仔傾0番以前0既0野..
跟住出0左廳..我忍唔住大喊..
因為我知道..我時間無多..我好驚..
我就快消失....我就快死..
跟住就夢醒..
我總係覺得唔係咁簡單..無啦啦發埋0的咁0既夢..
有咩覺得意思??我諗神先知道...
一朝早補課..好無聊..
同丫倫傾紅寶石..傾到大聲得被丫sir話-.-"
不過都係傾足咁耐..當然我有抄筆記..但就無聽書-.-
..
下午依舊打機..被an叫0左去打波..
50%唔想去因為..唔想又唔開心咁返屋企-.-"
不過唔等於我有50%想去..
最後都係去0左..不過係先帶丫爸去新北崗搵剪頭髮間0野...
今次經天盛過..又多條快捷0既路...
好絛聊咁射0左好耐波...
出奇0地好射-.-++++
但之後鬥波..第一場好..都唔知點講..完0左都唔知...
到之後再鬥..認真掛..痛到死..頂!!!
最開心都係踩返去...
好大風丫>口<v
好開心..一個人係咁踩..好自在..
狂踩!!!!!直路開到盡>"<v
到晚夜..食完飯我又等有空檔我又坐埋電腦枱..
死0左好多次..被搶怪好多次..頂!!
搶搶搶..搶哂全隻game 0的怪丫笨..
最後只升上22..丫媽出0黎煩..
我唔鬼理佢..打埋blog先走-.-+v
晚安..願我唔發惡夢!!!
|