多日無上0黎..無辦法..
無得用電腦..一用就玩封魔獵人..
自從童話覺得悶之後..就鍾意0左玩封魔..
一日升3-4lv..而家係武士一名..
40lv先升聖騎..好彩有招爆技爆下..不過真係好lag...
所以好易死..成日lag..
第一次識第一個朋友..不過唔知點解加唔到好友..
唉-.-"
愛上0左封魔..為自己帶0黎0左0的新鮮..
好彩-.-+
打波真係唔知發生咩事...
自己0既射術..就好似0係一間黑房..但你搵唔到燈制..
只要搵到燈制就解決到..但..就係唔知咩事...
..開始覺得..其實都唔係而家先覺得..
就係同an佢0地一齊打波..都唔開心0既..
我打波全為開心..而次次都唔開心..
咁我諗..我都係選擇一個人自己練波..
自己一個算..
被個條"pk"搞到我..右眼對下損0左..
右唇上下都撰0左..
右手一隻指有血..手指尾爆甲..
咩都係右邊..
剪0左頭髮..太竟然無咩人睇得出..
有0的失望..剪時..我好擔心..因為唔知會剪成點..
太出0黎又..好似..接受到..
又好似..有0的滿意..
太竟然..無人睇得出...
天啊..
....
睇0左本"冰與火之歌"0既頭五本後..
令我想寫下自己個故事..
唔係舊果個..而係另一個0既發展..
新0既劍亦畫0左出0黎..但係本歷史書到..
叫"銀翼"..
但我遲遲未去寫...睇0黎都係得個諗字..
唔緊要...
星期四..著運動衫..剪個頭髮..所以..
想去搵佢...
但...
0係輕鐵站等車0既一刻..我放棄0左..
到星期五0既朝早...我亦放棄0左...
其實無時無刻我都想..但總係0係去0既時候...
放棄...
最後..0係星期四..我0係坑尾村落車..
再等佢搭架車...為0既只係望佢一眼...
最後真係放0左佢一眼..滿足..0左少少..
之後因為太多人..都無再見到佢..
我自己走0左..
奇蹟..是甚麼來的啊?
若果真係有..我諗..我並非那幸運兒..
卻..我希望得到那奇蹟..但..
其實..我只想有人同我講..我應唔應該再去搵佢...
我..真係愛佢..可怕..只係單戀....吃不到的葡萄..
依然美麗...
|