心處泛起的思念...使我無法入眠...
不敢再想念..因害怕相見...
對中5懼怕..對補課懼怕...
-3-
成日要補課..我要大嗌~~~夠啦>口<
0的功課...我唔想做丫>O<...
........
睇0番上一篇..原來有唔少打錯0既地方0.0
算吧算吧...
.......
聽日補課後去bbq...有些少期待..
事關日日都係咁..有些少活動都好0既...(補課例外)
唔知會有咩事發生呢...我預計自己會無無聊聊係到燒-.-"
事關0果度我無咩人識..除0左a i r之外..
無聊無聊-.-+
........
好消息..
經過我千辛萬苦...
我終於將烈火打爆0左-.-+
轉職之後大家都好正-.-++
騎士領主..最型係佢..
轉職後可用槍..d級..
但我只畀佢用槍係一章內..其餘都用劍....
s級劍..無辦法..
烈火講真..比封印難打少少..
我指最後一關..
所有敵人都係boss級..帶住2個手下..
仲要用s級武器...
千辛萬苦殺哂佢地..拎哂佢地0的s級武器..
就到終極火龍....
約120血-.-"非神器無效..
都唔知拎0的s級做咩..拎0左就到火龍..
又除神器(唔包括s級)之外全無效-.-"
我用0左一個回合..5個人殺0左條火龍0.0
呵呵..打完無lu..我又無心機重玩-.-"
...........
童話依然係52lv..
又去賭又輸9w..
唔緊要..錢可以再賺!!!
抽返0黎0的0野都唔知做咩..
都賣唔出0既..夢刀..(廢)稀寵2隻.武降之類之類..
希望賣到0的錢啦..
差30萬先升..無心機練-.-
..........
今日去練波..
對面場有6個熱血青扶唔知係到做咩-.-
(玩kai 0野掛>_<)
我自己練..ok 喎0.0
射0左幾球低拋...易射一0的(雖然易被人"格")
見到自己成長0左少少..好開心(感動中)
我會努力>_<
..........
而家訓覺好辛苦..
事關要控制自己..唔好再諗任何0野...
我會自己構思0下0的故事(有代入-.-+)
所以而家唔好再諗..
因為越諗越辛苦...
而且幻想虛構0既0野做咩要諗.....
唔想再辛苦..
好痛苦...
一諗:即使見到佢..都做咩到0的咩..
我就心痛...
始終無可能放低到..亦無解決到..
始終都仲係困擾住我...
..........
將思念埋在深處...
"我愛妳"
|