今日好夜打blog..
其實而家係唔畀玩..不過我打blog啫..
一早就記錯時間補課...不過都算好彩..
只係錯過對0野..仲借到kai坤對完份0野返去抄0.0
呵..
但..之後唔係幾開心(返屋企時)
之後我抄0左份0野就開童話..
(p.s.以下係to台灣小玟0既..不過妳唔會睇到0.0)
給小玟添0左好多麻煩..對唔住..
事關我又搵小玟衝lv..佢開闇使fd個ac帶我..
衝0左2lv..食0左唔少天堂(銀色天堂)..
我又搵唔0番畀佢..真係好對唔住..
我發覺我淨係帶畀身邊0既人麻煩..
真係..對唔住..我身邊0既所有人..
所以..我成日諗住..大家有咩用得著我0既地方..
即管利用!!!
之後3點半畀家姐用..
我出0左去打波(心情唔好-.-)
去到對面..一邊唔打得(仲要係我幾鍾意果邊)
一邊有一家大細用緊..
我又唔想去屏山(打悶0左..同埋唔平0既)
就踩(單車)0左去鍾屋村個場練..
踩人地一個人半場(對面2個女仔霸0左)
我自己練射波..0果個人又練剷.又練射..
之後叫我幫佢睇住0的0野..去0左洗面..
之後戴0番副眼鏡..
我練多陣..好攰就走0左lu..
之後到夜晚..想做英作時大執0左間房0的0野..
睇大國崛起..之後搞點0左篇0野..再打blog..
今日完成!!
好開心英文0的0野暫時完成0左0的 0.0
希望快0的清哂0的功課..再爆上2轉
我身邊0既人..對唔住..麻煩哂你0地..
(千姐啦..笨笨..小玟..暗之..不是人..老大大娘<--驚自己唔記得)
輕鐵站時發生咩事?
其實可能係我多心..
事關我見到一個女仔..好似佢..
就令我..傷心起上0黎..
好掛住佢..好傷心..
現實同虛幻中..我都係第3個..
點解..?
之後0係鍾屋村練球時..
睇0果個人戴0番副眼鏡..
就令我諗起佢身邊0果個..
就令我亂諗0野..
呢個會唔會就係條粉人??
我又傷心..心情唔好..好沉..
心情變化大..
|