心情都好差...
因為好多事...
最主要係佢..
我又發噩夢...夢見我跟0係佢後面..
佢唔太舒服咁..跟住我問佢"妳無0野嗎?"
佢就好嬲咁撥開我隻手..好嬲咁話"行開丫..都係因為你"..
佢好憎我...好憎我...
呢個..係一個噩夢...
我好down...
好down...
今日..無見到佢..
我
愛
佢
就0黎考試..
好驚..
點算..書都無溫..
好驚......
唉...中5...
會點過呢??
童話0果邊又...有少少問題...
唉...
我好想0係童話變強...
變一個最強大劍師...
但..可惜..
恐怕....只係一個遙遠的夢想~~~
問題總係要圍繞著我....
真麻煩...
希望早日雨過天清...
早日成為一個最強大劍師!!!
|