| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 21 日 星期一  |
| 21/5 |
分類: 未分類 |
巧多日無上0黎啦@@
因為..掛住反童話囉
風30lv啦= =v
呵呵..
距離目標1仲有30lv..
目標2仲有35lv..
目標3仲有40lv= =""
無丫..咁最終目標當然係拎龍翔閃啦..
大劍師夢寐以求既招>_<
不過而家要達到目標1都有難道..
算..慢慢0黎啦..
今日...
歷史堂巧無聊~"~
到中文堂..精彩囉..
我要報告咩愉快閱讀經歷..
嘩..我唔知點解好畀心機..
好有感情咁講..
最後畀miss 黃讚我...
話我夠膽將大家睇愛情小說既情感講出0黎..
音調0果0的0野好好...
表現突出>_<v
好開心/.\
之後地理派test..B咋/.\
25/30/.\
算..
之後英文堂..悶狗狗...
悶死死...
之後食lunch...
落雨..好彩唔大..
同倫去美心..
之後體育堂..
落雨..唯有落去乒乓波果到..
我唔識打..所以無打過...
睇住佢地打..其實都幾無聊= =
上完體育放學..
跟佢地去0左買0野
之後我都買做art用既0野..
之後同佢地講返去先..
唉..又落雨..我濕哂...
之後上art room...
自己係到整整整...
有0的孤獨既feel...
之後返屋企..
買支波子汽水..但好快飲哂..
返到屋企..沖完涼訓覺..
到8點幾..起食飯..做maths..
打blog..順便開一陣童話..
無..無0野講..bye
[又係一次無聊既blog= ="]
|
« | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | ... | 408 | »
|