| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 6 日 星期日  |
| 6/5 |
分類: 未分類 |
一朝早就打機...
開0左小闇信--霜戀..
好一個食字!!
風凌23等..講慣台灣語= =v
23lv啦..劍技25lv..盾技14lv..
連擊15lv..有3連擊啦^^
衝擊依然無升..得12lv..
升升升...差1lv就轉職..霜戀..
點知丫爸返..
食午餐..做功課..
做完press-cut同時事..
差read and thing..
maths同art...
3點到啦..我打番機..
遇番駭客是偶..
個傻人到20lv都未轉職~"~
帶佢去轉職..我做多陣功課..
之後自己係西綠野升..
駭客0黎..我開埋霜戀0黎..
3人行..升得ok..
不過唔夠朝早同民(18lv劍戰)升快..
民本來17..同我升升0下升0左18..
之後民話佢用即時通..聯到msn..
我第一次同台灣人有聯絡..
好..講番童話...
下午..同駭客升...
個傻人話去水晶山..
第一場..死0左(佢要自己打畀我睇)
之後同佢打多1-2場就走..
之後去沙漠..幫霜戀學0左毒擊術..
跟住駭話去金殿..
去到..又唔知做咩..
傻人一個..
去醫院又無錢買藥..
之後同佢去買果粒封石捉0左火牛..
真係傻....
之後有個31幻獸加0左..
上0左矮人山玩..
玩0左一陣千就叫我返村..
返到去太多人..
所以我無跟千去..
點知駭唔知去0左邊..
同霜戀返0左吉村..
先去彩虹城先...
整好哂0的0野...
返吉村..
原來吉村無得學整棒....
算..下次先學...
有保護啦我..
好好用= =v
仲有功課未做..
再見!!
|
« | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | ... | 408 | »
|