5月1號勞動節...
我訓到中午丫爸丫媽返...
食完午餐...幾好食丫..呢個台灣牛肉麵...
再加杯藍莓紅茶...簡直係正到爆=3=
本人獨愛藍莓紅茶...
不過杯0野幾0下就飲完..
可惜可惜..
之後又訓..訓到3點幾-3-
大懶豬是我也!!!!
五一勞動節我卻無勞動過...
之後約an打波波...
其實我本來諗住我入天水圍打..
點知原來又要佢地過黎...
sor XD
之後我聽歌仔..其實全日都有聽..
事關我尋晚好辛苦咁down哂認了吧0的歌=3=
好好聽丫..
之後換衫..整頭..去打波..
4點鐘既太陽--曬死0左..
我地踩一對男女場030
今日既射術...50%到啦..
唔係幾想鬥波...
好彩真係鬥唔到..sor-3-
打到6點到..an同lung走..
返到屋企..沖完涼..開機..
開虫兄帶令女0.0
咪就係羽兄-3-
帶自己到21lv..羽兄7lv..虫兄20lv..
放心虫兄..我暫時唔用你帶升住..
等你拎埋大地先..
加油-3-
令女都要加油...a_a
之後打blog..掛風凌凌..依然無人幫我捉火蜥...
完-3-v
認了吧中..有一首歌..有一段詞..
[ 我多麼想和你見一面
看看你最近改變
不再去說從前 只是寒喧
對你說一句 只是說一句 好久不見 ]
只是說一句...好久不見..
我呢個水瓶...
對山羊..依然未放得低...
我成日叫自己唔好再諗..
但水瓶內既水依然翻滾著..
為著山羊而翻滾著..
水瓶控制唔到...
水瓶好辛苦...
水瓶知道無可能同山羊0係埋一齊...
但水瓶內既水..無平息過..
其實水瓶只想佢開心..
其實水瓶只想佢笑..
其鏈水瓶想做佢好友..
其實水瓶只想見佢開心既..一面..
山羊..祝你幸福平安快樂..
每次老師要我地祈禱..
我都希望將呢0的祝福轉到你身上..
水瓶無惡意啦..
幾時先明白...
水瓶內為愛而著既火..差少少就完全熄滅...
無人再可燃起呢團火..
暫時..
只有山羊可以...
|