今日...
斯3粒鐘到..
5點半起身..畫0左半個鐘畫..
再訓...
6點半起身...
遲0左出門..
本以為見佢唔到..
點知..佢真係行得巧慢= ="
返到學校..趕做份英文既0野= =
點知聽日之對..
算..提早抄畀0左..
中文堂..一堂用0黎落去書展買書..
我買0左本06年7月既天航..
沒頭沒腦的當上了騎士..
之後0係自修堂睇..
lunch同丫偶食飯又睇..
地理堂唔聽書都睇..
終於睇哂..
原來佢一本書中有3個故事..
第一個..即書名果個唔錯...
其他2個..唔係咁好睇= =
地理堂完全無聽書..死..
淪理堂有0野做..
佢又講太極= ="
放學..
上0左一上禮堂..
本來想幫手..但最後同an走0左..
去邊..?我去0左art room..
係果到..睇肥仔佢地..
唔太夠膽開口同miss lai講走..
雖然佢無發惡0.0
但之後我個0野被彩龍剪爛..
我就借機同miss lai講走先..
話拎返去整..
佢放我走= =v
之後去搵an..
2on2緊..
無關西(台語)
依舊飄忽~"~
算..
之後行返屋企..
個天真令令..
行返去雖然攰..
但見到黃昏既景色..
一個人可以靜下..
行都無所謂..
返到屋企..
沖涼..食飯..做功課..
開機打blog順便玩陣童話..
金球依然打唔到..死樹蛙..
今日星期2..星期3同4都應該唔會on童話lu..
再見~"~
水瓶內的水要逸出啦..
水瓶控制不到..
又要去果個..
曾經話永遠唔會再到既地方..
今次結果會點?!?!
水瓶當然希望會好...
奇蹟會發生...
呢個係水瓶一直希望..
聽天尤命..
水瓶祈求山羊會原諒自己..
明白自己既忠心..
就如天航果本漫畫中的騎士..
騎士並非職業...
而係一種精神..
係守護既精神..
代表忠實..
|