一朝就要出去..
因為要剪頭髮同買袋袋...
飲0左杯水就出去..
感到有點兒餓...
去大決活食0野..
其實我唔係太想..
因為去到..都無咩年輕人..
感覺自己..
食飽飽..之後去剪頭髮...
今次我同佢講:留陰..其他你搞點..
之前剪過幾次都唔錯..但今次好似怪怪的..
不太滿意..但係自己同佢講任佢剪..
而家先話怪..好似唔信人咁..
付後去新元朗中心搵袋袋...
點解要新元朗中心..因為之前丫媽見張太個囡(舊同學)..
買0左個好好既袋喎..咁咪跟佢去睇0下囉..
搵0左好耐先搵到間0野..
搵時..有樣0野令我愈行愈頹..
事關0係0果到行既..都成雙同對..
係我同丫媽行..仲要剪0左個怪怪頭..
極度自卑...
成個人頹頹地咁...
買0左個袋袋...ok啦..
星期一就可以見到..
仲買0左件白色T...
之後上去上面百佳..又係無咩年輕人...
之後要幫手拎0野返屋企..好重= =
返到屋企..我無哂力..無精神..成個人軟哂..
係sofa訓..一訓訓0左差唔多兩個鐘..
之後做文學..但唔知點解變0左打機..
被千(68魔獸)帶..霜戀升0左2lv..風乂凌升0左2lv..
之後千休息..風同霜去西綠升..
之後有個9lv見習士兵加..
之後又有16劍戰..仲有16商人..
之後0的人走哂..就有16光使..
上史洞2樓..
有27法師..
風乂凌超輕鬆..個法師打哂...
之後霜升0左..就off...
風乂凌..下個目標..27lv!!
加油= =
|