06年既最後1日>v<
中午起身..又做功課..做數學...
搞點..呵呵..
之後打機機..(其實心裡唔想= =)
比人帶..
之後6點到出門...
因為要去另一個舊同學屋企bbq倒數...
去到..
巧無聊..
又係燒..
好彩有mp3聽0下歌仔...
燒丫燒..
整0左兩串魚蛋..
之後燒丫燒..
點知dad唔舒股..
9點幾就返屋企..
之後開機..0係龍駒同大家倒數>v<
點知10果時lag機..cut0左>v<"
唯有對住電視數...
10..9..8..7..6..5..4..3..
2..
1..
Happy New Year!!!
07年快樂丫大家>v<
YeahYeah~~~
呵呵>w<v""
07年快樂丫>口<v
之後入番龍駒..
同大家講新年快樂..
之後訓覺覺..
繼續趕功課...
大家~~~
Happy New Year!!!
^^
|