過埋聽日放假lu...
歷史又死0左lu...
算...
假期....
除0左溫書同做功課..
就係整故仔0的0野..
咁如果唔整..我仲有咩好做呢..
打機?
唔想打..好寂寞...
童話果時0既孤獨感又返0黎啦...
無人陪..好孤獨...
只好收機..唔打機..
點解我無朋友陪我..
我0的朋友去哂邊..?
定還是...我從一而終都無朋友??
merry merry christmas~~
lonely lonely christmas~~
其實...唔可以同佢0係埋一齊..
唔係最痛心0既地方..
最痛心0既係..
我知道佢同一個男仔..
好開心咁..
過一個..
既甜蜜..
又開心既聖誕..
佢會開心咁對住佢笑..
.................
其實..
佢係天使..
定係惡魔...
唉...
其實..
有無人睇我個blog??
|